6 Şubat 2016 Cumartesi

Çukurambar Mado / Tontonumla geziyorum





Geçtiğimiz günlerde kız kıza tontonlarımızı da alıp bir şeyler yapalım dedik 3 arkadaş.

Benimki henüz 1 yaşına bastı, biri 19 aylık diğeri ise 3 yaşında olan tontonlarla nereye gidebiliriz telaşına düştük. Normalde iki ufaklıkla çıktığımızda genelde hareket edebileceğimiz, yani pusetlerinde dolaştırabileceğimiz yerler tercih ediyoruz. Diğer türlü çok sıkılıyorlar. Ama bu sefer 3 yaşında bir de oluşumuz vardı yanımızda, annesi oyun parkı olan bir yer olsun deyince biraz araştırıp Çukurambar Mado'yu buldum.

Daha önce birçok defa gitmeme rağmen, algıda seçicilik olsa gerek oyun parkına hiç dikkat etmemişim. Arkada kocaman bir oyun parkı var! Yazın arkadaşlarınızla çok rahat vakit geçirebilirsiniz! 😉

İçeride de çok büyük olmasa da bir oyun alanı var. Top alanı ve birkaç tane de tırmanma yeri. Ayrıca masaların olduğu bos ve temiz bir alan da var.

Fakat her iki alanda da başlarında bakıcı bir abla yok. Dolayısıyla ya çocuğunuz yeteri kadar büyük olacak ya da peşinden koşacaksınız biraz. İçeride oturmayı tercih ederseniz, bir de hafta içi giderseniz çocuğunuz sakince dolanabilir. 😉

İçerideki alanın bir dezavantajı hemen yanında otomatik kapının olması. Biz o tarafta oturmuştuk ve maalesef soğuk hava ara ara içeri giriyor, hafif cereyan oluyor. Dolayısıyla yanınızda mutlaka ince bir hırka ya da yelek bulundurun derim. 😊

Aksam saatlerinde birkaç baba gördüm, arka kapıdan giriş yapıp çocuklarını bıraktılar, tabi onların çocukları daha büyüktü. Kendileri de oturup sakin sakin çaylarını içtiler. Demem o ki biz iş yaparken çocukları babalarıyla buraya gönderebiliriz. 😆😇 Her ikisi için de keyifli olacaktır...

Gelelim bebekli aileler için en büyük sıkıntıya. Bu kadar büyük bir yerde bebek bakim odası yok. Kızımın altını değiştirmem gerekti en üst katta dediler. Hani duvara monte edilen, öne doğru açılan üniteler var ya iste onlardan vardı. 😣😦 Küçük bebek olsa belki diyeceğim ama ben küçükken bile onların üstünde değiştirmedim, çocuğun düşme ihtimali var, ayrıca yanınızda çantanızı koyacağınız içinden çıkardıklarınızı falan koyacağınız bir yer de yok üstelik...
Üst kat kapalı bir alandı VIP bolum yapmışlar. Güzel güzel geniş koltuklar vardı. Serdim alt açma örtümü bir güzel değiştirdim orda 😆😄😄

Pek bebekli ailelere uygun değil, hele de uzun kalacaksanız ama çocuklar için kesinlikle güzel bir seçenek! 😊

Kızım ve küçük oğluşumuz pek bir şey anlamadılar, açıkçası son bir saat kucaktalardı diyebilirim. Ama 3 yaşındaki oğluşumuz çok keyifli vakit geçirdi.

Sanıyorum 2 yaşından sonra bu tarz oyun alanları olan yerlere kontrollü olarak bırakabilir ve iki laf edebiliriz. 😂🙈 O zamana kadar yazın açık hava parklar kışın da alışveriş merkezleri yine gideceğimiz yerler olacak. ✌

Foto çekmeyi akıl edemedim. Ama tekrar gittiğimde çekip ekleyeceğim.

Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder