8 Eylül 2018 Cumartesi

Kinetik kum nasıl saklanır





Ben yaklaşık 1,5 yıl belki de daha önce almıştım bu kinetik kumu ve hala da ne zaman oynamak için çıkarsam sorunsuz şekilde oynayabiliyoruz kızımla.

Öyle çok pahalı bir marka değildi, İnstagtam'dan sipariş etmiştim.

Bakımı aslında epey kolay olan bir duyusal oyuncak. Pek çok bakımda çocukların gelişimine de katkısı var.

Ben ağzı kapalı bir kapta saklıyorum. Hava almıyor, böylece de yapısının bozulmadığını düşünüyorum. Fakat biraz kuruyor, yani uzun süre bekledikten sonra oynamak için çıkardığınızda o böyle kesince dökülen, ya da belki eriyen desem, 😍 o hali olmuyor. Bunun için de ben 1 yemek kaşığı gibi (ortalama) su ekliyorum üzerine (1 paket için). Sonra iyice karıştırmanız yeterli. Aynı ilk günlü gibi oluyor.

Biraz fazla dağılan, yani etrafı kirleten bir oyun olduğu için ben büyük bir muşamba seriyorum. Ayrıca kum havuzu da almıştım bunun için, cidden işimizi kolaylaştırıyor. 😉






Henüz almadıysanız mutlaka edinmenizi tavsiye ederim. Büyükler için de çok keyifli, çocuklarınıza sıkılmadan eşlik edebileceğiniz, sizin de çok eğleneceğiniz bir oyun. Yalnız azcık etraf kirlenecek haberiniz olsun. 🙈




Keyifli oyunlar dilerim.

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder