2 Şubat 2016 Salı

10m+ oyuncaklar

 
Başlığı her ne kadar 10m+ oyuncaklar koysam da hemen hemen hepsi daha erken de alabilirsiniz elbette.
Sadece bana göre tehlikeli olabilecegi ya da ilgisini cekmeyecegi icin 10 ay diyerek ortalama verdim. Bebeginizin gelisimi ve ilgi alanina gore daha erken ya da daha gec almak size kalmis, kaldi ki paylasacagim oyuncaklardan piyasada farkli marka ve modellerden cokca bulunuyor. 😊
 
 
 
Bahsetmek istedigim ilk oyuncak arabalar; kızım babasinin cocukluk oyuncaklarina bayiliyor. Zaten oğlanlara aliniyor ama kız diye dusunmeyin birkac tane alin derim. 😉 Babasi cikarmasaydi alir miydim bilmiyorum acikcasi, bu kadar sevecegi muhtemelen aklima gelmezdi. Epey oynadigi icin bir kac tane de cantamizda tasiyoruz her zaman, o kadar oyalaniyor yani. 😆🚕🚗🚓
Gözetiminizde oynamalari onemli. Cok fazla ufak parcasi var ve surekli ellerindekileri attiklari icin kirilmalar olabilir. Kirilmasi durumunda teker gibi kucuk parcalari agizlarina goturmemeleri icin yaninizda oynatmanizda fayda var. Fakat piyasada bebeklere uygun daha buyuk parcali arabalar da var. Onlari baslangicta tercih etmek sanıyorum daha guvenli olacaktır.
 

 
 
Bahsetmek istedigim bir diger oyuncak renkli bloklar. Bu oyuncaklar 6+ olarak gecse de ben saniyorum 8-9 aylikken almistim ve ilk zamanlar pek ilgisini çekmemişti. Bu yuzden 10m+ diye yaziyorum. Henuz hakkini veremesek de guzel oyalanıyor. 😁
 
Bu tarz oyuncaklarla ilk baslarda icine teker teker atma ve icinden teker teker cikarma oynayabilirsiniz. Yine ayni oyuncaklarla kuleler yapabilirsiniz beraber.
İlerleyen zamanlarda sekilleri bosluklardan gecirmeyi ogretebilir, renkleri çalışabilirsiniz.
 




 
 
Eva Puzzle Mat'lar bir harika! Kesinlikle edinilmeli bence. Uzerinde 10 ay yaziyor ama tontonunuz uzerinde oynamasi icin daha erken de alinabilir bence.
Darbe emiyor. Kumsal'in pesinden emeklerken dizlerimi koruyor, hic acitmiyor. Ayrica uzerine birsey dokulduginde temizlemesi de cok kolay. Ben yikayarak temizliyorum, vakit varsa kurumaya birakiyorum yoksa da temiz bir bezle silerek kurutuyorum.
10 ay civari Kumsal parcalari sokmeye bayiliyordu. Sonra da beni izliyordu geri yerlestirirken. Daha sonlara kendisi de yavas yavas yerlestirmeye basladi. Tabi tamamini yerlestiremiyor ama cok severek oynuyor! ❤❤❤
Ben e-bebek'ten almistim. Mothercare ve Joker magazalarinda da degisik modeller bulabilirsiniz. Ebat ve fiyatlari değişiklik gösteriyor.
Ben kızima 2 farkli paket aldim. Birinde degisik degisik hayvanlar diğerinde de 0'dan 9'a kadar sayilar var. 2 paket uzerinde oynamak için yeterince büyük oluyor. 😉
Tek dezavantaji tozu, saci cekmesi. Cidden cok cekiyor ama kesinlikle deger. Ben her hafta banyoda yikiyorum boylece mis gibi oluyor. 😊💦💦
 


 
 
Son olarak muzik aletlerinden bahsetmek istiyorum.
Bu oyuncakların paketlerinde 3 yas ustu icin uygun seklinde yazsa da kızim gayet keyifle oynuyor. Hatta buyuk bir set oldugu icin anneannemize bile goturduk bir kısmini, orda da oynasi diye.
Saksafonu kesfetmesi bir harikaydi! 😂❤❤ Bu oyuncaklarda da dikkat edilmesi gereken davulun cubuklari ve marakaslar. Ben cubuklari kaldirdim zaten hic eline vermiyorum, marakasla da sadece ben yanındayken oynayabiliyor.

 

 
 
6m+ ve 3m+ oyuncak önerilesilerine de göz atmak isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz:
 
Umarım fikir verebilmişimdir.
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder