26 Haziran 2015 Cuma

Philips Avent biberon

 
Biberon seçimi de en önemli konulardan biri bence. Gerçi telafisi olan, çok pahalı olmayan ürünler ama tontonları da memeden ve biberondan soğutmayacak bir seri ile başlamak bence en en en önemlisi.
 
 
 
 
 
 


 
 
Bazı doktorların ilk zamanlar biberon bile kullanmayın dediklerini biliyorum. Onun yerine şırınga kullandıranlar var. Ama bizim doktorumuz biberonda bir sakınca görmedi. Gerçi benim zaten sütüm geliyordu ve Kumsal da hep memeciydi ama dondurucuya attığım, göğsüm yarayken ya da ben olmadığım zamanlar kullanılan sütüm hep biberonla verildi.
 
 
 
 
 
 
Atıştırmalarım sonunda biberon seçimimi yaparken 2 şeye dikkat ettim. Birincisi anne meme formuna yakın olması, böylece bebeği memeden soğutmaması ve ikincisi de olabildiğince gazı önlemesi. 
 
 
 
 




Böylece ben Avent'in Natural serisinde karar kıldım. Bu serinin ayrıca yapılan testlerde koliği de önlediği görülmüştür. Philips'in kendi sitesinde konuyla ilgili daha ayrıntılı bilgi bulabilirsiniz bu konuda ama bu da bence es geçilmemesi gereken bir konu çünkü tontonun kolik olup olmayacağını asla bilemezsiniz.
 
 
 
 
 

Bu marka dışında bu özellikleri taşıyan birkaç marka daha var bildiğim kadarıyla bunu da dip not olarak düşelim 😄 Ama kullanmadığım bir marka hakkında yorum yapmak istemem.

Doğum yapmadan önce alınması gerekenler arasında olduğunu düşündüğüm biberonu seçerken ayrıca markanın diğer ürünleriyle de uyumuna baktım.
Mesela saklama kapları, göğüs pompası gibi.
 
Göğüs pompasıyla ilgili yazımı da okumak isterseniz alttaki linke tıklamanız yeterli:
 
Biberonumuzu ben internetten aldım. Yeni doğan seti şeklinde satılıyor ve dışarıya göre epey uyguna alabiliyorsunuz.
 
Kutusunu saklamadığım için buradan sadece urunun fotolarını koyuyorum.
Setin içinde 2 adet 120 ml ve 2 adet 240 ml biberin çıkıyor. 2 adet 1 numara ve 2 adet de 2 numara başlıkla beraber. Ayrıca 1 adet yeni doğan emziği ve temizleme fırçasıyla beraber.
Maalesef emziğin fotoğrafını koyamıyorum çünkü kızım emzik almak istemedi ben de kullanabilecek birine verdim.
Gayet uygun ve ilk zamanlar işimizi görecek şekilde hazırlanmış bir set.
 
 







 
Ayrıca instagram sayfamda da bu konuyu annelerimize sordum. Farklı markalar kullananlar var, göz atmak isterseniz aşağıdaki linke tıklamanız yeterli:
 
Sevgiler,
XOXO 😉
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder