4 Haziran 2015 Perşembe

Göğüs pedi seçimi

 
 
Göğüs pedi seçiminin aslında o kadar da önemli olabileceğini bilmiyordum. Dikkatli seçmek gerekiyormuş.
Doğumuma yakın ismini burada vermek istemediğim uygun markalardan birini seçtim ve birkaç paket aldım. Daha uygunu varken neden başka marka seçeyim diye düşünüyordum.
Fakat kullanmaya başladıkça aslında hiç de güzel olmadığını, ped taktığımın belli olduğunu fark ettim...
 
Yenisini alacağım zaman yine alışverişimi yaptığım mağazada sadece Lansinoh kaldığı için onu tercih etmek zorunda kaldım ama iyi ki de almışım!
Denediklerim arasında kesinlikle en iyilerden biri diyebilirim.
 
 
 
 
 
 

Lansinoh'un göğüs pedinin genişliği ve emiciliği çok iyi. Kesinlikle ıslaklık hissetmiyorsunuz.
 
 
 
 
 
 
Bir de Philips Avent'in göğüs pompasından çıkan pedlerinden memnun kaldım. Avent göğüs pedlerini gece ve gündüz olarak ikiye ayırmış. Gecenin emiciliği gündüze oranla daha yüksek. Ama büyüklük ve üst dokusu ayni.
Gece gündüz diye ayırmak gerekli mi? Bana kalırsa çok da değil... Daha doğrusu ilk aylarda süt çok olduğu ve aktığı için belki gece pedi mantıklı olabilir ama sonradan bu ayrıma pek de gerek yok kanımca.
 
 
 
 
 
 






Yalnız ikisi de beyaz giyince belli oluyor... Ama diğer denediğim markalara göre çok daha ince ve onlara oranla daha az belli oluyorlar.
Bir de ben hiç bir markanın yapışkanlarından memnun kalmadım 😕
Pedlerin hepsinin arkasında sutyeninize yapışsın diye yapılmış bir yer var. Kağıdı kaldırıp o kısmı sutyene yapıştırıyorsunuz. Fakat ya ben beceremedim ya da kullanışlı değiller çünkü her seferinde yerinden oynadılar.
 
 
 
 
Göğüs pedi seçerken dikkat etmeniz gerekenler bence öncelikle pedin inceliği ve genişliği. Bunlar çok önemli. Önemli olan bir diğer ayrıntı da hijyen.
Bazı markalar tek bir pakete bütün pedleri koyuyorlar. Onlardan ziyade paketi açtığınızda pedlerin ayrı ayrı paketlendiği markalardan seçerseniz sizin için daha kolay, kullanışlı ve hijyenik olur. Ama çok da önemli değil diyorsanız temiz bir poşete yerleştirip öyle de yanınıza alabilirsiniz.
 
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder