12 Haziran 2015 Cuma

Bebek şampuan ve vücut kremi


Şampuan ve vücut kremi tercihimi doğum öncesinde yaptığım araştırmalarla kararlaştırdım. Ama bir de doğum yapmış arkadaşlarımın söylediklerini dinleyerek... Onlar tercihlerini Mustela'dan yana kullanmışlar birçok sebepten dolayı ama çocuk doktorları ve doğum yaptıkları hastanelerde de bu markanın tercih edilmesi elbette seçimlerini etkilemiş. Tabi bu durum benim için de geçerli 😊
 
 
 
 
Benim kullandığım Mustela şampuan, 500 ml'lik şişede. Yanlış bilmiyorsam başka boyu da var. Ürün saç ve vücut temizleyicisi olarak geçiyor ve paraben, phthalate ve phenoxyethanol içermiyor. Hipoalerjenik yani alerji riskin minimuma indirilmiş.
 
 
 

 
 
Mustela vücut kremi ise 300 ml'lik şişede. Bu ürün de aynı şekilde paraben, phthalate ve phenoxyethanol içermiyor ve hipoalerjenik.
 
 
 

 
 
Ben kızıma her gün banyo yaptırıyorum, çok da seviyor zaten. Ama her banyoda saçını şampuanlamıyorum. Her gün vücudunu temizliyorum ve kremliyorum elbette fakat şampuanı gün aşırı yapıyorum. Bunu da yine bir arkadaşıma doktoru söylemiş. Bende bu şekilde yapıyorum, sonuçta zaten tertemiz, mis kokulular. 💕💕💕
 
Hem şampuanın hem de kremin kokuları güzel. Çok yoğun değil. Kesinlikle rahatsız etmiyor.
Ama açık şöyleyim bir Dalin değil 😁  Bebek şampuanı deyince aklıma hep Dalin ve o muhteşem kokusu geliyor nedense... O yüzden şampuanda Dalin'e geçeceğim günü bekliyorum 😁😁
 
Bu arada aklınızda olsun, doğum çantanıza bu iki urunu mutlaka koyun. Bebeği yıkayacakları zaman sizden isteyeceklerdir, istemeseler bile siz verin. Böylece oradan 2 katı fiyatına satın almak zorunda kalmazsınız. 😉
 
Mustela yeni doğan bakımında çok tercih edilen bir marka. Fiyatları diğer markalara göre biraz yüksek ama internetten alırsanız daha uyguna bulabilirsiniz. Ama her halükarda bu iki ürün de uzun aylar boyunca bitmediği için aslında ekonomik oluyor.
 
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder