15 Haziran 2015 Pazartesi

5 aylık oldum!

 
Kızım bu ayın 14 ünde 5 aylık oldu 😍 Maşallah yavruma! Zaman ne de çabuk geçiyor gerçekten...
 
 
 
 
Bu ay kızımda neler gözlemlediğime gelecek olursak artık tam ve düzgün kahkaha atmayı öğrendi.
Henüz tam dönemese de dönmek için epey çabalıyor, çok çok çok hareketlendi. Sırt ustu yatırdığımda sürekli kendini geriye doğru ayaklarıyla ittiriyor.
Kucakta oturabiliyor ama tabi öyle uzun uzun değil.
Gecen kontrolde doktorunuz su verebilirsin demişti, ayin başında biraz verdim ama sonra bıraktım, açıkçası, genelde vermeyin diyor doktorlar, anne sütü yeterli diye, bende çok ısrarcı olmadım.
Bir de bu ay sacları iyice uzadı, banyoda ıslanınca omuzlarına dökülüyor 😄
 
 
 
 
Ay ay kızımda gözlemlediğim gelişmelerden de kısaca bahsetmeye devam etmeyi düşünüyorum. Ama şunu asla unutmamak gerek her bebek, her çocuk özeldir ve tektir! Bazılarında bazı gelişmeleri daha erken ya da geç olabilir. Karşılaştırmak çok yanlış olacaktır...

4. aydaki gelişmeler için aşağıdaki linke tıklayarak yazıya ulaşabilirsiniz;
http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/05/4-aylk-oldum.html

Sevgiler,
XOXO
😉
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder