24 Haziran 2015 Çarşamba

Kanguru seçimi

 
Kanguru, bizim, kızım doğduktan sonra hızlıca aldığımız bir ürün.
İlk zamanlar Kumsal çok kucak istiyordu. Pusetinde çok ağlıyordu. Biz de bir kanguru alalım yoksa kollarımız kopacak dedik 😊 Açıkçası öyle çok para vermek de istemedik.
Bir hafta sonu kanguru araştırırken Mothercare'dekini gördük. İki farklı modelden aşağıda resmi yer alanı seçtik.

 



Hem fiyatı uygundu hem de diğer modelin aksine 3 farklı şekilde kullanılabiliyor.
Ürünün kullanımı kolay mı diye sorarsanız ilk basta tek başıma kızımı oturtamadığımı söyleyebilirim. Ama zamanla onu da yapmayı öğrendim.


 

Pusette durmak istemediği için dışarıya çıkarken de kullanmaya başladım. E mecburen kendi başımın çaresine bakmayı da öğrenmiş oldum. Aslında hiç de zor olmadığını söyleyebilirim.



 
 
Önde size dönük, önde dışarıya dönük ve arkada olmak üzere 3 farklı şekilde ve 3,5 kg'dan 12 kg'a kadar taşıyabilen bir ürün. Tabi sırtınız elverirse. Ürünün yanlış hatırlamıyorsam 3 farklı rengi vardı. Ben gri olanı tercih ettim. ☺


 
 
İnstagram sayfamda tecrübeli anneler bu konuda yorum yaptılar. Diğer annelerin seçimlerini merak ediyorsanız:
 
Kızım 7 kilo olduktan sonra kanguruda taşımak zor gelmeye başladı. Allahtan pusette de ağlamıyordu da puset kullanmaya geri döndük. Şimdilerde evde ya da dışarda çok kucak isterse kullanıyoruz. O yüzden iyi ki de çok para vermemişiz diyorum.
Bazı pahalı markalar için sırt ağrısı yapmadığı da söyleniyor, bunu da belirteyim. Belki puset taşımak yerine kanguru daha pratik olur diyorsanız bu ürünleri iyice araştırın derim.



 
 
Ha bir de unutmadan, erkek bebekler için bazı marka ve modeldeki kangurular uygun olmuyormuş. Lütfen oğlunuz varsa satıcıya bunu da sorun ki tonton rahat rahat gezebilsin. 😉
 
Sevgiler,
XOXO
😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder