29 Haziran 2015 Pazartesi

Avent Soothie ve WubbaNub

 
Bazıları ben hemen ilk günden verdim ağzına emzik, alıştı diyor, bazıları da ilk zamanlar sakıncalı olduğunu.
Benim hangisi olduğumu sorarsanız direnen anne diyebiliriz.
Uzunca bir süre emzik vermek istemedim ama 2. haftamızın sonuydu yanlış hatırlamıyorsam artık dayanamadım. Göğüslerim yara olmuştu ve kızım sürekli emmek istiyordu.
Önceden hazırlıklıydım damaklı damaksız bir çok değişik markanın emziği elimde mevcuttu.
Önce alır gibi oldu biraz emdikten sonra sanki midesi bulanmış gibi bir ifadeyle atıyordu ağzından.
Pes ettim. Benim kızım emmeyecek emzik napalm dedim. Sonra bir arkadaşıma dert yanarken bana Avent'in Soothie'sinden bahsetti.
Tabi sıkıntıdaydım hemen araştırdım instagramda bir satıcı buldum ve sipariş ettim. Gelir gelmez denedik ve sonuç harika! Emiyordu 😁
 
 
 

Yalnız belirteyim emzikçi bebekler gibi hiç olmadı benim kızım. Bir emerse obur gün istemiyor. 2 gün emiyor 3 gün bırakıyor. Bu şekilde 5 ayı devirdik. Şimdilerde de emziği diş kaşımak için kullanıyor sanki. Isırmayan çalışıyor, bakalım ne zaman düzelecek ☺ 
 
 






 

Soothie Türkiye'de satılmayan bir ürün. Sadece internetten bulabilirsiniz. Amerika'da ise hastanede dağıtılıyormuş, doktorların ilk önerdikleri emzikmiş.
 
Gerçekten de değişik bir urun. Yapısıyla şekliyle... Anne memesine en yakın emzik diyorlar bu ürün için.
 
 


 
 
Burada internet satış fiyatı ortalama 30TL. Bana daha sonra orada bulunan bir arkadaşım birkaç tane göndermişti. Oradan getirme şansınız varsa eğer ürün 15 TL civarında.
Pembe, mor, mavi, yeşil, sari ve şeffaf renkleri mevcut. 0-3 ay ve 3+ olarak satılıyor. Orda yasayan arkadaşım 18 aya kadar kullanıldığını doktoruna sorup söylemişti. Şekilleri dışarıdan bakınca hemen hemen aynı. Tek fark 3+'nın daha kalın ve sert olması. Ayrıca bu ürünleri de aynı diğer emzikler gibi 3 ayda bir değiştirmek gerekiyor.
 
 


 
 
Bir de WubbaNub  var, Soothie'nin ucu oyuncaklı olanı. Bu ürünlerin farklı modelleri mevcut. İnternette modelleri bulabilirsiniz. Bebeklerin kavrayabileceği şekilde küçük, hafif ve yumuşak. Bu ürünlerin emziği de 0-3 ay.
WubbaNub'la ilgili şunları da bilmenizde fayda var; emzik pelüşa dikili yani temizliği diğer emziklere göre daha zor. Önce pelüşü yıkıyorsunuz sonra emziği steril ediyorsunuz. Steril eşerken de bunu siz elinizde tutarak yapıyorsunuz. Bu ürünü de yine internetten bulabilirsiniz. 50-55TL'ye satılıyor. Fakat yine dediğim gibi Amerika'dan getirtme şansınız varsa yarı fiyatına çok rahat bulabilirsiniz.
 
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 

1 yorum:

  1. %100 Orjinal Avent Soothie emzikleri @soothie_mommy instagram hesabından satın alabilirsiniz ������

    YanıtlaSil