9 Aralık 2015 Çarşamba

Mama sandalyesi seçimi

 
Önemli seçimlerden birisi de mama sandalyesi seçimi olsa gerek. Fiyatlar hiç de düşük olmadığı ve ne kadar süre kullanacağımızı bilmediğimiz için iyi düşünüp, bütçenizi hesaplayıp öyle karar vermek gerek.
Uygun bir şeyler arıyorsanız İkea'nın mama sandalyesi güzel. Fiyatı da uygun. Üstelik her yerde deneme şansınız da var. Restoran ve AVM'lerde çok rahat deneyebilir ve karar verebilirsiniz. Hafif bir ürün ama benim gözüme hep küçük geliyor. Ne kadar süre kullanılır bilemiyorum. Ama rahat olduğu kesin. 😉
Biz Prima Pappa Diner kullanıyoruz. Çok da memnunuz. Koltuğu ayarlanabilir ve ayaklarını dayamak için de yeri var. 😊 Tontonlar rahat etsin tek derdimiz o! 😁
Araştırırken nelere dikkat etmek gerektiğini de öğrendim tabi ve sizinle de fikir vermesi acısından paylaşmak istiyorum.
 
 
 
Öncelikle tekerlekli olması size çok büyük rahatlık sağlayacaktır. Bunu belirtmek isterim. Hem evin her yerinde kullanabilirsiniz hem de mutfakta kolaylık sağlayacaktır.
Önünün geniş olması da ayrıca iyi olacaktır diye düşünüyorum. Ve tabi çıkabilir olması. Kolay temizlik sağlayacaktır. Silmek yerine çok kirlendiğinde çıkartıp yıkayabilirsiniz.
Bizim kullandığımız mama sandalyesi çift tepsili. Ve bu çok avantajlı! Gerektiğinde rahatça çıkarıp yıkıyorum ve Kumsal masasında önünde diğer tepsiyle güvenli bir şekilde oturuyor. 😉 (Üst üste geçmiş 2 tepsisi var).
 
Oturağının silinebilir olması da önemli. Ki genel de zaten öyle. Ama biraz da pufidik olursa tontonlar daha rahat edecektir. Epey vakit geçiriliyor çünkü bu sandalyede. 😉
Kollarının yüksek olması da güvenlik açısından çok önemli. Sürekli yere bir şeyler atıp sarkıyorlar çünkü. Biz kemerini şimdilik kullanmıyoruz. Hanımefendi daralıyor. 😅 Ama dediğim gibi kolları yüksek. Bir de tabi bacak arasında mümkünse üstünden bacağını geçiremeyeceği kadar yüksek hatta masaya değen bir çıkıntı olmalı.
Ayrıca mutfağınız çok geniş değilse ya da 2., 3. çocuk düşünüyorsanız katlanabilir olması size yer kazandıracaktır.
Yüksekliğinin ayarlanabilmesi de önemli bir ayrıntı bence. Şimdilik sadece mama sandalyesinde yiyoruz ama ilerde bizimle masada yemek istediği zaman on tepsisini çıkartıp yüksekliğini ayarlayıp masaya yanaştırabilirim. 💪
 
Ben arada bizimkini komple yıkıyorum. Ne kadar düzenli silsem de kirleniyor çünkü. Aralara yemek giriyor farketmezsem kuruyor falan... Ebatları büyük olduğundan duşa sokamıyorum maalesef banyoda hallediyorum; ortalık biraz ıslanıyor ama hiç önemli değil. O yüzden duşa sokabileceğiniz boyutlarda olursa siz de arada komple yıkayabilirsiniz. 😉
Gerisi de göz zevkinize ve bütçenize kalmış artık.
Bugün ayrıca İnstagram'da diğer annelerimize de hangi marka mama sandalyesi kullandıklarını sordum. Cevapları merak ediyorsanız alttaki linke tıklamanız yeterli:
https://www.instagram.com/p/_EdMOMo2t_/?taken-by=tontiritonton
 
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder