17 Aralık 2015 Perşembe

Islak mendil seçimi


Islak mendilde kullandıklarımı ve elimde olan ama henüz kullanmadıklarımı da paylaşmak istiyorum. Daha doğrusu kullanmadıklarımın resimlerini ve içindekileri paylaşacağım ki almadan önce inceleme şansınız olsun eğer internetten alışveriş yapıyorsanız.
Ama elbette her zaman olduğu gibi önce tavsiye edeceklerime yer vermek istiyorum.
 
 
 
İlk 3 ay hatta 4 aya yakın pamuk ve saf suyla temizledim totosunu ve cildini. Yeni doğanların cildi çok hassas oluyor. Kışa da denk gelince pek dışarı çıkmadığımızdan hemen hemen hiç ıslak mendil kullanmadım diyebilirim. Ki bu doktorunuzun da tavsiyesiydi. 😉
Fakat pamuğu iyice sıkmak gerekiyor temizlerken. Ben maalesef çok iyi sıkmadığımdan ve tam kurumadığından başlarda pişik oluyordu. Acemilik işte sonradan anladım. 🙈 Siz de aynı hatayı yapmayın aman!
 
 


 
 
Daha sonra Uni Baby'nin ıslak mendilini kullanmaya başladım. Kokusuz bir ürün. İçinde su ve koruyucu madde var. Maalesef piyasada sadece su içeren ürün bulunmuyor. Ama safa yakın ürünler var. Bunlardan biri de bu ürün. Kesinlikle tavsiye ederim. 😉
 
 




 
 
Denediğim bir diğer ürün de e-Bebek'in markası olan Baby & Me ıslak mendil. Bu üründe yine su ve koruyucu madde dışında bir şey içermiyor. Yani piyasadaki en saf ürünlerden biri. Üstelik diğer muadil ürünlere göre de fiyatı çok çok uygun. Fakat bizde maalesef alerji yaptığı için Uni Baby'ye geri döndüm.
 
İki ürün arasındaki tek fark içlerindeki koruyu maddenin farklı olması sadece. Ve zannediyorum bu madde bizde alerji yaptı, çünkü kullanmayı kestikten birkaç gün sonra normale döndü.
 
 




 
 
Kullanmadığım ama elimde olan diğer markalara geçmeden önce bu iki markayı da mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Fakat başlangıçta birer paket almanız, alerji durumunu gözlemleyip devamını almanız daha ekonomik olacaktır.
Ama elbette en iyisi su ve pamuk. Yani yapabiliyorsanız bu şekilde devam etmeniz en uygunu. 😉
 
Gelelim diğer markaların ıslak mendillerine.
Aşağıda ayrı ayrı markaları ve içeriklerini bulabilir, rahatça inceleyebilirsiniz.
 
 






 












Bugün İnstagram'da diğer annelerimize de neler kullandıklarını sordum. Göz atmak isterseniz aşağıdaki linke tıklamanız yeterli.
https://www.instagram.com/p/_YlyCOI2l0/?taken-by=tontiritonton
 
Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder