7 Aralık 2015 Pazartesi

Ek gıdaya geçerken kaşık seçimi


Ek gıdaya geçerken ilk doktor kontrolünde sormuştum kaşık çukur mu düz mü olmalı diye. Her ikisinden de almıştım zaten ama hangisinin daha iyi olacağı hakkında hiç bir fikrim yoktu açıkçası. Doktorunuz çok düz olmasın dedi, zaten kullanmaya başladıkça da çok düz olmasının çok kullanışlı olmadığını gördüm...



 
Kaşıklar konusunda size fikir vermesi açısından birkaç önerim olacak.
İlki Tupperware'in mama kasığı. Çok düz ve küçük. Sadece ilk zamanlar dışarda kullandım. Doktorumuz çok düz olmasın dediği için evdeyken kullanmadım. Kabı olduğu için hijyen ve taşıma kolaylığı açısından dışarda kullanmak mantıklı geldi. 😉
 
 



 
Kullandığım bir diğer küçük kaşık da Oxo'nun kaşığı. Tasarım süper! Kullanırken en çok rahat ettiğim, ettiğimiz kaşık. 👍 Fakat çok küçük. Uzun süre kullanmadık maalesef. 😔 Biraz daha büyük olsaydı keşke diye çok dedim...
 
 
 
 
 
 

En çok kullandığımız kaşıklar Nuby'nin bu çukur kaşıkları. İçine olması gerektiği kadar yemek alabiliyor o açıdan çok kullanışlı. 😉  Kesinlikle tavsiye ederim.





 
Son günlerde Nuby'nin kasığıyla çorba içirmek zorlaştı. Kızım birkaç güne 11 aylık olacak. Ve çorbalarını içirmek için aşağıdaki Baby Farlin marka kaşıkları kullanmaya başladım. Daha büyük olduğu için tercih ediyorum. Bunlar da çok iş görür, uzun süre götürür. 😉
 
 


 
 

Umarım fikir verebilmişimdir.
Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder