7 Ekim 2015 Çarşamba

'İlk Kitap Setim' ve +6 kitaplar

 
 
 
 
Sizlere çok beğendiğim ve Kumsal'ın da bayıldığı bir seriden bahsetmek istiyorum bugün. 'İlk Kitap Setim'. 





 
Doğan Egmont basımı ve 9 kitaptan oluşuyor. +6m için uygun bir seri. Daha doğrusu kitapların hepsi +6m olmasa da yine de içindeki resimleri göstererek beraber oynayabileceğiniz için kesinlikle bu yaş grubuna uygun.
 
 
 
Seride yer alan kitaplar şöyle:
-Dünya,
-Bak-Bul,
-Sayılar,
-123,
-Şekiller,
-Sözcükler,
-Zaman,
-Renkler ve
-Zıt sözcükler.
 
 

































 
 
İçlerinden bazıları, mesela bak-bul, zaman gibi, 1 yaş sonrası için daha uygun. Ama içindeki resimleri göstererek her türlü eğlenebilirsiniz. Bu açıdan çok güzel düşünülüp tasarlanmış.
Genel olarak kitaplarla çalışırken dikkat etmeniz gereken hangi kelimeyi, nesneyi, rengi öğretecekseniz onun üzerinde durmak ve irdelemek. Örnek verecek olursak; diyelim ki renkler kitabından başladınız ve pembeyi öğretmeye çalışıyorsunuz, kitaptan gösterdiğiniz, ama bu pembeyi anlaması için yeterli olmayacaktır. Yapmanız gereken önüne pembe renkte başka nesneler de koymak. 😉✊
Ya da mesela kediyi öğreteceksiniz. O zaman da yine önce kitaptan gösterip sonra oyuncak birkaç kedi önüne koymanız gerek, ya da dışardaki kedileri göstermelisiniz, böylece neyden bahsettiğinizi yavaş yavaş anlayacaktır.
 


 
 
Bu serinin fiyatı da oldukça uygun ve her yerde rahatça bulabilirsiniz, peki bu serinin dışında neler önerebilirsiniz derseniz yine +6m, Koleksiyon Yayıncılığın 'Kütüphane Kulem - Kelimeler' ve 'Kütüphane Kulem - Hayvanlar' serileri var. Ayni formatta kitaplar olduğunu söyleyebilirim. Yine bunlara da çok rahat her yerden ulaşabilirsiniz.
Ben ayrı ayrı kitaplar istiyorum derseniz de Pearson Yayınlarının 'Bebek dokun hisset' serisinden 'Renkler ve Şekiller' ve 'Bebek dokun öğren' serisinden de 'Sayılar' kitabını tavsiye edebilirim.
Eğer siz de benim gibi internetten alıyorsanız size tavsiyem kitapçılarda mutlaka almayı düşündüğünüz seriye yakından bakmanız. 😉
İlk Kitap Setim kapalı satıldığı için ona baktıracaklarını sanmıyorum ama buraya koyduğum resimlerin yeterli geleceğini umuyorum 😊 Fakat diğer kitaplar için almadan önce bakmanızda fayda var.
Bol okumalı, eğlenceli günler olsun ❤🙋
Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder