26 Ekim 2015 Pazartesi

İlk adım ayakkabısı seçimi

 
Bizim kız erken yürüyecek gibi. 9 aylık ama bir dakika yerinde durmuyor. Bulduğu her yere tutunarak ayağa kalkıyor sonra da yan yan yürüyor. Ellerinden tutunca da oda oda geziyoruz artık. 🐣🐥
 
 
 
Hal böyle olunca artık ilk ayakkabısını, ilk adim ayakkabısını alma vaktinin geldiğine karar verdim.
Bir süredir araştırıyordum zaten alırken nelere dikkat etmek lazım, seçimi neye göre yapmak gerek diye.
 
 
 
Hafta sonu Ankara'daki Armada AVM'ye gittim. Bilenler bilir Ankara'daki belki de bebek ve spor mağazası en fazla olan AVM'lerden bir tanesidir. Bunu niye söylüyorsun ki diyeceksiniz belki, şu yüzden soyluyorum; sadece 2 mağazada ilk adım ayakkabısı bulabildim.
 
 
 
Ben seçimimi Adidas'tan yana kullandım. 2 yıl garantisi varmış. 😂😂 Satıcı da söylerken güldü valla. Yaşına kadar giyerse iyi dedim. 😁😁😁
 
 
 
Hava geçiren kumaştan, tabanı yumuşak ve cırt cırtlı bir model. Önünde de sert bir kısım var, ayak çok öne kaymasın diye. Bir de tipini sevdim ne yalan söyleyeyim. 😇😅 Numaralar da 18'den başlıyor.
 
 
 
Bir de Panço'da vardı. Oradakiler de ortopedik, yine yumuşak taban ama Adidas kadar değil, ve deridendi. Yine numaralar 18-19'dan başlıyor. Fiyatları da aşağı yukarı Adidas'la ayni (90-105 TL).
 
 
 
Seçim yaparken dikkat etmeniz gereken tabanın yumuşak olması. Elinize aldığınızda rahatça kıvırabilmelisiniz. 😉
Ayakkabı ayağının numarasında olmalı. Kızımın ayak numarası markaya göre değişiklik göstermekle birlikte 17-18. Fakat tam oturmalı derken ayağının en öne yani sert bölgeye değmemesi daha iyi olur. Adim attıkça ayak öne kayacağı için dikkat edilmeli. Bunu anlamanın en kolay yolu da ayakkabının iç tabanını çıkararak kontrol etmek. Bebekler ayaklarına olup olmadığını söyleyemeyecekleri için, çok fazla da satıcıya bırakmamak gerektiğini düşündüğüm için bu yöntemi soyluyorum. İç tabanını çıkarıp bebeğinizin ayağında ince bir çorap varken ölçün. Bu şekilde çok daha rahat anlayacaksınız. 😉
 


 
Fazla model ve renk yok maalesef piyasada. Modeli ve rengi tamamen sizin zevkinize kalmış ama cırt cırtlı bir model seçmek daha kullanışlı olacaktır. Böylece ayağını güzelce kavrayacaktır.
Bebeğiniz daha geç yürüdüyse modeller çoğalıyor tabi. Diğer mağazalarda büyük numaralar vardı. Aklınızda olsun. 😊
Sevgiler,
XOXO 😉

1 yorum:

  1. Çok şirin ayakkabılar gerçekten ama ya. İnsanın hepsini alası geliyor. Güzel ve bilgilendirici bir paylaşım olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil