20 Ekim 2015 Salı

Çok amaçlı emzirme yastığı

 
Çok amaçlı yastıklardan hamileliğim ortalarında aldım. Önceleri sadece emzirme yastığı almayı düşünürken araştırınca bunların daha kullanışlı olduğunu gördüm.
 
 
 
Bu tarz yastıkları hamileyken yan yastık olarak kullanabilirsiniz. Kesinlikle ihtiyacınız olacak ve sizi çok rahatlatacaktır, emin olun. 😉
Özellikle hamileliğin son döneminde yatakta dönmek, dönebilmek çok büyük problem oluyor. Sarılacak ya da bacağınızı atacak, hatta göbüşünüzü alttan destekleyecek bir şeyler olsun istiyorsunuz. Bu yastık da tam bu işi görüyor. Ben tepe tepe kullandım desem yeridir herhalde! 😆😇
 
 
 

Hamileliğinizden sonra da emzirme yastığı olarak kullanılıyor. Bebeği kolda taşımak ilk zamanlar kollar çok güçsüz olduğu için yorucu oluyor, ayrıca bebeğin basının geldiği kısımlar da çok terliyor. Bu yastıklar sayesinde rahat edebilirsiniz.
Ben çok uzun sure emzirme yastığı olarak kullanamadım. İlk zamanlar, daha çok küçükken kullandım sadece. Daha sonra yan yana yatarak ve kolumun altına yastık koyarak emzirmenin daha rahat olduğunu keşfettim.
 
 
 
Bu yastıklar ayrıca bebeğin sırtını desteklemek ya da yüzü koyun üzerine yatırmak için de kullanılıyor. Küçükken arada yüzü koyun üzerine yatırıp etrafı seyretmesini sağlayabilirsiniz. Ya da biraz daha büyüyüp oturmaya başladığında, ilk zamanlar sürekli devrildiği için içine oturtarak destekleyebilirsiniz. 😉
 
 
 
 
Bu arada yastigim kilifi da cikabiliyor. Bu acidan da guzel dusunulmus. Yikamasi kolay oluyor. 😉
İnstagram sayfamda diğer annelere de kullanıp kullanmadıklarını sordum. Göz atmak isterseniz linki aşağıda:
 
Sevgiler,
XOXO😉
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder