4 Ağustos 2015 Salı

Hamileyken ve Emzirirken kullandığım güneş bakım kremleri

 
Hamilelikte kullanılan bütün bakım ürünleri çok önemli. Doğru secim yapmak gerek. 



 

Ben hamileyken Daylong'un Extreme kremini dermatolog tavsiyesiyle kullandım. Sadece yazın değil kişin da bu kremi sürdüm. Hamilelikte cilt o kadar hassaslaşıyorken kışın bile leke oluşabiliyor o yüzden ben kesinlikle bu ürünü tavsiye ederim. Uzun sure yüksek koruma 😉 Yalnız bu kremin tek kötü yanı sürdükten sonra üzerine bir de kendi  normal nemlendiricinizi sürmeniz gerekiyor. Üzerine makyaj yapmak için hiç uygun bir ürün değil. Çok yoğun. Kendi nemlendiricinizi de uyguladıktan sonra makyaj yapmam çok daha kolay oluyor.
Ürün 50 ml'lik paletlerde ve 50 faktörlü.
 
 
 

 

 
 
Gelelim simdi yani emzirirken kullandığım Yves Rocher'nin UV Beauty Shield kremine. Kesinlikle mükemmel! Bayılarak kullanıyorum ve keşke daha önce keşfetseydim diyorum. 50 faktör korumalı ürünün üzerine çok rahat makyaj yapabiliyorsunuz. Topaklanma ya da gerilme yapmıyor. Üzerine tekrar kendi nemlendiricimizi sürmenize de kesinlikle gerek yok 😉❤ Dokusu bir harika. Açıkçası hamileyken  keşfetseydim bunu da kullanabilirdim. Daylong'a göre belki daha sık yenilemek gerekirdi ama çok güzel bir krem gerçekten 👍
Ürün 30 ml'lik bu şık tüpte satılıyor. Anti-aging bir ürün yani yaslanma karşıtı.
 
 
 
 
Emzirirken de cildime sürdüklerime dikkat ediyorum. E tontonla sürekli beraberiz, yanak yanağa. Böyle olunca sürdüğüm kremin önemi artıyor tabi. Sonuçta onun da tenine değiyor. Bu yüzden  seçimimi bu markadan yana kullanıyorum zaten 😊
 
 




 
 
Bol güneşli ve lekesiz günler dilerim! 🙋🌞
 
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder