6 Ağustos 2015 Perşembe

Bebekler için güneş kremi seçimi



Hamileyken ve emzirirken kullandığım güneş kremlerinden bahsetmişken (yazıyı okumak için linke tıklamanız yeterli http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/08/hamilelikte-ve-emzirirken-kullandgm.html) Kumsal'ıma kullandığım kremden bahsetmemek olmazdı 😊




Kızıma doktorunuzun tavsiye ettiği Bioderma ABC Derm Solaire kremini kullanıyorum. 50 faktör korumalı krem epey yoğun. Öyle ki banyoda bile zor çıkıyor. Henüz denize gitmediğimiz için ne kadar zamanda bir yenilemek gerektiğini bilemiyorum ama burada gezmeye çıkarken 1 kere sürüyorum ve banyoda da çok zor çıkıyor. Muhtemelen tatilde 2 defa yenilemek yeterli olacaktır.




Krem 50 gr.'lık görmüş olduğunuz tüplerde satılıyor. Mineralli bir ürün ve sadece çocuklar için. Kapağı açıldıktan sonra 6 ay kullanma suresi var. Zaten bebeklere daha uzun süre kullanmamak gerek. Gerçi 6 ayda zaten biter de 😊




Gelelim nasıl ve ne zaman kullandığıma; ürünü dışarı çıkmadan yarım saat önce sadece açıkta kalan bölümlerine sürüyorum ve emmemesini bekliyorum. Sabah 10'dan önce ve aksam 5'ten sonra da ürün kullanmıyorum ki günesin çok yakmadığı zamanlarda D vitamini alabilsin. Doktorumuz da tatilde dahi 10:00-17:00 saatleri dışında herhangi bir şey sürmememizin daha iyi olacağını söylemişti.

İnstagram sayfamda diğer annelere de bebeklerine hangi ürünleri kullandıklarını sordum. Okumak ve fikir edinmek isterseniz aşağıdaki linke tıklamanız yeterli 😉
https://instagram.com/p/6CTDS-o2n6/?taken-by=tontiritonton

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder