27 Ağustos 2015 Perşembe

Ateş ölçer seçimi

 
 
 
 
Ateş ölçerimizi hamileyken aldıklarım listesinde. Ne zaman lazım olacağı belli olmaz sonuçta.
 
Tabi evde kendimiz için kullandığımız aşağıda da resmi olan model de vardı fakat yeni anne-baba olarak daha iyi bir şey alalım dedik ve araştırırken en iyisinin Braun ThermoScan olduğuna karar verdik. Kulaktan ölçen bu model hastanelerde de kullanıyor ve en doğru sonucu veriyor diye okuduk.
 
 




 
 
Gelelim benim görüşlerime.
Kesinlikle bu modelden çok memnunuz ve tavsiye ederim. Çok kısa sürede, yani 2-3 saniye gibi bir sürede sonucu gösteriyor. Ölçtüğünde çok hafif bir bip sesi geliyor. O kadar hafif bir ses ki uyurken bile rahatça ölçüyorum. Kumsal bu ateş ölçer kulağındayken huysuzlanmıyor yani buradan canını da yakmadığı sonucunu çıkarıyorum. Zaten o kadar çabuk ölçüyor ki huzursuzlanmaya da vakti olmuyor. 2 adet kalem pille çalışan ürün ayrıca hijyenikliği açıcısından da çok iyi. Kulağa soktuğunuz kısım değişiyor. Böylece farklı kişiler de kullanabiliyor, gerçi biz  bunu sadece kızıma kullanıyoruz ama kulaklığı değiştirerek siz de, yakınlarınız da kullanabilir.
 
 








 
 
Bence ürünün tek kötü yani, aslında kötü de denmez ama, çok kısa sürede tekrar tekrar ölçtüğünüzde farklı sonuçlar veriyor. Özellikle aşı olduğu zamanlarda sık sık takibini yaptığım için biliyorum, şimdi düşüyor mu ateş derken bir de bakıyorum yükselmiş. Ama bu da biraz benim pimpirikliğimden sanırım, belki de biraz daha bekleyip ölçsem bu kadar farklı sonuç almam.
 
Aşı olduğu ve ateşinin sürekli oynadığı ve bir yüksek bir düşük çıktığı bu gibi durumlarda diğer ateş ölçeri de kullanıyorum.
 
Bu ateş ölçer daha basit bir model. Fiyatının da Braun'a göre daha uygun olduğunu sanıyorum. Genellikle kendimize bunu kullanıyoruz. Koltuk altından ölçüyor. Fakat çok uzun bir zaman alıyor ölçmesi. 1 dakika yakın belki daha fazla. Bu süre bebekler için çok uzun. Hele de hareketlenmeye başladılarsa. Bir adet yuvarlak pille çalışıyor ve sesi de yok denecek kadar az çıkıyor, yani kesinlikle rahatsız etmiyor.
 
 
 
 
Umarım seçimize faydam dokunur.
 
Sevgiler,
XOXO ��

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder