14 Nisan 2017 Cuma

27 aylık oldum


Kumsal bugün 27 aylık oldu. Ve her zamanki gibi geçtiğimiz ay aldığım notları paylaşmak istiyorum.

Blog yazılarımı Kumsiş'e hatıra olması için yazsam da daha ufak çocuğu olanlar da aylara göre aşağı yukarı onları nelerin beklediğini tahmin edebilirler. Kesinlikle kıyaslama yapılması doğru değil, biliyorsunuzdur zaten ama ne zaman bu köşeye yazsam birilerinin kafası karışır mı diye düşünüyorum. Uzmanların da dediği gibi her çocuğun gelişimi farklıdır 😉 Unutmayalım 💕




Geçtiğimiz aya maalesef hastalıkla başladık, önce ateş sonra nezle ardından da alerji derken bütün düzeni şaştı, huyu değişti resmen. 🙁 2 hafta kadar da sürdü ne yazık ki... Hep yorgun ve isteksizdi kuzum... Çocuklar hiç hasta olmasa keşke... 🙁🙇
Öğlen uyumadığını daha önce yazmıştım ama hastalıkla beraber tekrar uyumaya başladı. Hatta geçtiğim ay hemen hemen her gün uyudu bile diyebilirim. Tabi hasta olunca vücut istiyor normal olarak, sonrasında da park günlerimiz tam gaz başladığı ve günler de uzadığı için olacak genellikle uyudu. Bakalım bu ay beni neler bekliyor. 🤔😅
***
Artık beraber yemek yapmaktan da büyük keyif aldığını söyleyebilirim. Her yemekte mutlaka onun da yapabileceği bir şeyler oluyor, yardım isteyince koşarak 'tabiii' diyor. 😍😄 
İnstagram'dan takip ediyorsanız hikayem kısmına genellikle maceralarımızı yüklüyorum, görmüşsünüzdür. 😉😇
***
Geçtiğimiz ay parmaklarıyla sayıları göstermeyi öğrendi. Artık zorlanmadan rahatça parmaklarını sayı göstermek için bükebiliyor hatta her şeyden ne kadar istediğini de bu ara hep parmaklarıyla gösteriyor. 😁
***
Bir isyandır gidiyordu zaten ama bu ara o kadar çok 'hayır' diyor ki! 😥 Yok istemiyormuş, öyle olmayacakmış 😅 
Ha bir de benim laflarımı bana satmaya başladı. 😂🙈
***
Hala yatak bariyerlerinden (yüksekken) inemiyor ama yatak başına tırmanmayı öğrendi. Yatağının içindeki bütün yastıkları üst üste koyup tırmanıyor, ve bu da beni ister istemez tedirgin ediyor. 
3 yaş gibi yatağını büyütürüm diyordum ama sanırım çok yakın bir zamanda büyütmem gerekecek. 😇




Daha önceki ayları da okumak isterseniz linklerini her zamanki gibi aşağıya ekliyorum, tıklamanız yeterli. 😉

4. ay için: http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/05/4-aylk-oldum.html

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder