5 Aralık 2016 Pazartesi

Kendine Güvenen Çocuk Yetiştirmek - Gael Lindenfield



Gael Lindenfield'in 'Kendine Güvenen Çocuk Yetiştirmek' kitabını okuyalı epey zaman oldu aslında fakat ancak yazabiliyorum. 🙈




Elimde çok uzun süre kalan, fazlaca sürünen bir kitap oldu aslında. Bu benim modumla ilgili bir durumdu elbette. Yine de bitirmeyi çok istedim; malum anne olduktan sonra zamanın kıymeti daha iyi anlaşılıyor, her ne kadar kitap yarım bırakmayı sevmesem de sarmıyorsa bırakıyorum artık. Bu kitapta durum biraz farklıydı aslında bitirmeyi istedim çünkü yararlı bilgiler olduğunu düşündüm.
İlk çocuğum ve çocuk gelişimiyle ilgili ne kadar çok kitap okursan o kadar çok şey öğrenirim diye düşünüyorum...


Yakamoz Yayınları'nın kitabi 264 sayfa.

Çocuğun özgüvenini sarsmadan nasıl yaklaşabileceğiniz, neleri söyleyip neleri söylemekten kaçınmamız gerektiği, nasıl kendiyle barışık bir birey yetiştirebileceğiniz, çocuğumuzun aslında bizi izlediğini, gözlemlediğini ve davranışlarımız ve durumlara verdiğimiz tepkilere dikkat etmemiz gerektiği, bunu nasıl yapacağımız gibi konular işlenmiş kitapta.

Yine her zaman yaptığım gibi kitaptan da birkaç ana başlık ve foto eklemek istiyorum;
-Asla Mükemmel bir ebeveyn olamayacaksınız ama kendine güvenen bir ebeveyn olabilirsiniz!
-İçsel güvenin temelleri nasıl atılır?
-Çocuğunuzun dışsal güveni nasıl gelişir?
(Bu ana başlıkların altında kısa bölümler halinde farklı konular işlenmiş.)














Keyifli okumalar dilerim.

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder