19 Aralık 2016 Pazartesi

0-2 yaş iyi ki ve keşke listesi


Bu akşam ki yazım daha çok hamile ve yeni anneler için. Sizlere 0-2 yaş, iyi ki almışım, keşke almasaymışım ve iyi ki almamışım listesi hazırladım. 😁🤗

Kumsal'ın çoğu eşyasını hamileyken almıştım ve elbetteki tecrübeli değildim, daha çok bilen dostlarıma danışmıştım. Fakat yine de aldığım bazı ürünleri hakkıyla kullanmadım, yani almasam da olurmuş, yine bazılarını da tepe tepe kullandığımızı belirtmek isterim. Bunları sizlere de fikir vermesi için buradan paylaşmak istiyorum.




İyi ki almışım listesi:
-Park yatak; Kumsal şu an 23 aylık ve hala kullanıyoruz. 
-Telsiz; yine bu da hala kullandığımız bir ürün.
-Göğüs pompası; ilk 1 yıl çok fazla kullandım. Kesinlikle hakkını verdim diyebilirim. Fakat bu ürünü doğumda sonra aldığımı belirtmek isterim. Sütümün ne kadar geleceğini, ihtiyacım olup olmayacağını bilmediğim için doğumu beklemiş, yaklaşık 2 hafta kadar sonra da ihtiyaç duyup almıştım.
-Puset ve baston puset; ana kucaklı pusetimizi çok fazla kullandık, fakat Kumsal sığmadığı için yeni bir tane almamız gerekti ve baston puset aldık.
-Pipet fırçası; halen kullandığım bu setten çok memnunum.






Keşke almasaydım listesi:
-Alıştırma külotu; tuvalet eğitiminin başlarında kullanmak için 3 tane almıştım. Çok da gerekli olmadığını anladım... Ya çok fazla miktarda almak gerekiyor, çünkü çok geç kuruyor ya da hiç almamak; bana kalırsa...




İyi ki almamışım:
-Kıyafet dolabı; düşüncelerini çok önemsediğim bir yakınımız 3-4 yaşına kadar dolaba gerek olmadığını söylemişti, ben de onu dinleyip almamıştım. Elbette alacağım ama şu ana kadar gerçekten hiç ihtiyaç duymadım. Çok çabuk büyüyorlar, o yüzden öyle aşısı kıyafet almadım asla, hep kararında, yeterince kıyafeti oldu kızımın, bu sebeple de şifonyer bize yeterli geldi. 😉
-İlk aylar alınan ayakkabılar.
-Örümcek (yürüteç); bir yakınımız vermişti, o kadar az kullandık ki iyi ki almamışım demiştim. Zaten doktor ve uzmanlar da çok tavsiye etmiyorlar.
-Lazımlık; tuvalet adaptörüyle bu işi temiz temiz hallettik çok şükür. 😁
-Anne çantası. (Büyük boy bir sırt çantası almıştım, yine tecrübeli anneleri dinleyerek. Böylesi çok daha rahat, emin olun. 😉)


Aklıma ilk gelen ürünler bunlar.
Bugün İnstagram sayfasından annelerimiz de kendi iyi ki ve keşkelerini yazdılar. Okumak isterseniz:



Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder