8 Aralık 2016 Perşembe

Araba yolculuğu


Bebekli araba yolculuğu gözümde hep büyümüştür o yüzden hep uçakla seyahat ettik kızım doğduktan sonra. Oysa ben arabayla yolculuğu daha çok severim; geze geze, dura dura gitmek benim için ayrı bir keyif. Basarlar bazen, şöyle arabayla bir yolculuk yapsam falan derim... 😁

Son Ankara-Adana yolculuğumuzu da 'hadi bir cesaret' deyip arabayla yaptık.
Kumsal 22 aylık ve düşündüğümden çok daha rahat bir yolculuk oldu.




Size de fikir vermesi için yanımıza neler aldığımızı ve neler yaptığımızı paylaşmak istiyorum.

-Oyun hamuru
-Boya kalemleri ve defter
-Oyun kartları ve
-Tablet.

En çok tabletle oynadığını söylemeliyim. Belli bir noktadan sonra diğer oyunlar ilgisini çekmedi. Yol da malum kısa olmadığı için tableti vermek zorunda kaldım. Zorunda kaldım diyorum çünkü çok fazla oynamasından epey rahatsız olan annelerdenim...
Ama itiraf etmeliyim ki kurtarıcımız o oldu. Diğer türlü epey zor bir yolculuk olur, sürekli meme ve kucak isterdi. Araba da, onun için oto koltuğu dışında güvenli olmadığı için biraz mecburiyetten biraz da soluklanmak için verdim.

Atıştırmalık çubuk ve balık krakerlerden, bolca farklı farklı meyvelerden de yanıma almıştım. Yemek işi de epey oyalıyor laf aramızda. 😉😇

Sık sık mola verdik elbette, hem bacakları açılsın hem de tuvalet ihtiyacını halletmek için.
(Tuvalet eğitimiyle ilgili yazılarım:




'Biz eskiden nasıl oyalanıyorduk arabada' diye sordum kardeşime yolculuk sırasında. Cidden hiç hatırlamıyorum... Tek hatırladığım arabayla yolculuğa bayıldığım! 😁 'Bol bol atıştırıyorduk, kutu oyunları falan oynuyorduk, oyalanıyorduk işte' falan dedi... Tabi daha büyüktük biz ama Kumsal'ın yaşında bizimkiler nasıl idare ediyorlardı hiç bilmiyorum, sormak lazım. 😁 Eminim zor olmuştur. 😅😇



Uçak çocuk ve bebekle yolculukta en iyisi diye düşünüyorum hala. Her ne kadar rahat bir yolculuk olduysa da hem güvenlik hem de zaman açısından Kumsal'la yolculuklarımızda bir süre daha ilk seçeneğimiz olur sanırım. 😁

(Yine uçakla yolculuk yazıma da göz atmak isterseniz linki aşağıya ekliyorum:

İyi yolculuklar ve kolaylıklar diliyorum.

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder