27 Eylül 2016 Salı

LR acil durum spreyi


Sanırım artık LR acil durum spreyinden bahsetme zamanı geldi. 😊


Eski takipçilerim hatırlarlar 3-4 ay önce bir tanıdığımızdan acil durum spreyi istemiştim  ve o da setini göndermişti, sanıyorum bu şekilde daha ekonomik falan oluyordu, her neyse ben de tabi gerektiği zamanlarda kullanmaya başladım.





Setteki diğer iki kremi düzenli kullanmayınca ne işe yaradığını unuttum ve öyle kaldılar...
Fakat acil durum spreyi zaten benim araştırdığım ve ilgimi çeken bir ürün olduğu için sipariş etmiştim ve dediğim gibi ihtiyaç duyduğumda uyguladım.





Sprey bize böcek ısırığı, küçük yaralanmalar, düşme, yanık, şişlik ve morluk gibi durumlarda daha hızlı iyileşme ve ağrıda hafifleme vadediyor.


Peki gerçekten böyle mi?


Evet cidden denemiş biri olarak kesinlikle böcek ısırıklarında kaşıntıyı anında geçiriyor, ufak yaralanmalarda ağrıyı alıyor. Bunlar kendimde de deneyimlediklerim.


Elbette ürünü kızım için aldım, ve birkaç kez düştükten sonra kullandım. Cidden şişmesini engelliyor! 😰 Nasıl hiç anlamadım ama biliyorsunuz çocuklar en ufak düşmede, özellikle kafa kısmı anında şişiyor fakat kızımda spreyi birkaç kez kullanmam gerekti ve şişlik olmadı.


Spreyin morluğa da iyi geldiği söyleniyor fakat bu konuda ben herhangi bir artı durum göremedim. Belki morluğun geçme hızını arttırıyordur, bilemiyorum, fakat ben gözle görülür bir fark göremedim bu konuda.


Yine spreyin yanıklarda da çok etkili olduğu biliniyor. Fakat ben çok şükür ki 😆 bunu tecrübe etmedim...





Özetlemek gerekirse sprey kesinlikle başarılı! Ve bence her annenin olmazsa olmazı olmaya da aday. 😉


İki farklı boyda satılan ürüne ulaşmak, denemek isterseniz ve etrafınızda tanıdık yoksa İnstagram'dan birçok satıcıya ulaşabilirsiniz.


Ve tabi ki umarım ihtiyacınız olmaz....


Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder