21 Eylül 2016 Çarşamba

Delikli kitaplar; Dünyamızı Isıtan Sarı Güneş ve Parlak Yıldız





Kumsal 1 yaş civarıydı bu kitapları aldığımda ve o zamanlar pek de ilgisini çekmediğini söyleyebilirim. Ama 1,5 yaş gibi çok eğlenerek okuduğumuz kitaplardan oldu.

Tabi her ikisini de sayfa sayfa hala okumuyoruz. Daha çok resimlerine bakıyoruz, ben bir şeyler uyduruyorum ya da resimden bir şeyler bulmasını istiyorum.

Özellikle tuvalet eğitimimizde, hiç alakası olmamasına rağmen çok çok okuduk, oynadık. Deliklerine kartlar sakladık, çocukları saydık, hayvanları öğrendik falan. Malum tuvalet eğitiminde özellikle ilk zamanlar çocuğu tuvalette uzun oturtmak önemli, kalın bir kitap olması, resimlerinin güzel, renklerinin ilgi çekici olması epey işime yaramıştı. 😉
(Tuvalet eğitimiyle ilgili yazılarımı okumak isterseniz linklerini ekliyorum, tıklamanız yeterli.

Parlak Yıldız kitabı tam bir uyku öncesi kitabi aslında, her sayfasında çocuğa uykuyu hatırlatıyor. Yine Dünyanızı Isıtan Sarı Güneş de uyku öncesi okunabilecek kitaplardan çünkü sonunda yine çocuklar uykuya dalıyor. 😉

Kitaplar Pötikare Yayınları'nın ve 22'şer sayfa. Delikli seride bir de Yeşil Tırtıl, Senin Sesin Hangisi?, Birlikte Sayalım, Dönen Tekerlekler ve Ot Yemeye Bayılırım kitapları da var.

Özellikle internetten alışveriş yapacaklar için de aşağıya kitaptan birkaç sayfa da ekliyorum. Böylece yakından inceleyebilirsiniz.
























Keyifli okumalar dilerim.

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder