27 Haziran 2016 Pazartesi

Ten Spacer sütyen


Hamilelik, doğum, emzirme derken maalesef vücut da yer çekimine yenik düşüyor. Elbette bundan doğalı yok. Doğum yapmasaydık da ayni şey olmayacak mıydı zaten...

Düzenli spor vücudun toparlanması için en kesin çözüm elbette ama ben bugün size bir ürün tavsiyesinde bulunmak istiyorum. Ten markasının Spacer serisi sutyenleri. Tabi ki kalıcı çözüm değil. Spor yapmazsak sadece dışarıdan görüntüyü düzeltebiliriz.




Kumsal artık 17 aylık ve artık ne sütüm çok ne de sık sık emiyor. İlk zamanlardaki gibi şişmiyorlar. Yani aslında artık eski sutyenleri giyebiliyorum fakat kızım artık epey hareketli, peşinden koşmak, sık sık eğilip kalkmak gerekiyor. Bu sebepten bu serinin bu modelini seçtim.

Sütünüz bolsa bence bu sutyenlerden tercih etmeyin. Rahatlığı tartışılmaz ama emzirme sutyeni gibi omzunda bağlama yeri olmadığı için eski usul, normal sutyen gibi hareket etmeniz gerekecektir ve çok da rahat olacağını sanmıyorum... 😕

Sütyen değil Spacer diye satışa sunulmuş ürünlerin tesadüfen reklamını görüp araştırdım. Çok olumlu yorumlar görünce de denemek istedim.

Cidden sütyen gibi rahatsız değil. Sanki spor atlet giymişsiniz gibi rahat bir ürün. 👌 Balensiz sütyenlerdeki gibi sarkık, ya da spor atletlerdeki gibi üstten bastırılmış gibi bir görüntü kesinlikle oluşmuyor.




Serinin 4 farklı modeli daha var. Internet siteleri www.ten.com.tr göz atmak isterseniz eğer.

Benim seçtiğim model iddialı olmaktan uzak hatta tam anne işi derler ya o model evet! 😂😂 Ama bu sıralar benim için rahatlık en önemlisi. Fakat elbette sizin tercihiniz farklı olabilir, firma bunu da düşünmüş ve dediğim gibi bunun dışında 3 farklı model daha üretmiş. 😉 Fiyatları 60TL civarında değişiyor. Ten ve siyah olarak 2 renkte üretilmiş. Ten rengi olan koyu bir renk, resimdeki kadar açık değil yani.




Ürünün satış noktaları az olduğu için internetten verdim ben siparişimi, bence tek olumsuz yani bu. Çünkü yeni bir ürün ve sütyen değil diye satılıyor, dolayısıyla bedeni iyi seçmek gerekiyor. Elbette iade, değişim şansı var ama uğraştırır sonuçta. Firma yetkililerinden okuyan olursa eğer diye yazıyorum beden tablosunu daha anlaşılır, basit bir şekilde düzenlenmesi bence iyi olacaktır. 😒

Alıp, kullanırsanız yorum bırakmayı unutmayın lütfen ki diğer annişlerimize de fikir olsun. 😘😘

Sevgiler,
XOXO 😉

1 yorum:

  1. ben de aldim bugun ve tam bir spor sutyeni oldugunu fark ettim. ama disari kullanacagimi sanmiyorum goguslerimi asiri kucuk gosterdi. buyuk goguslere sahip olanlar daha cok sevebilir kendisini. lakin emzirmek biraz zor oluyor evet. spor sutyeni olarak dusunmek en iyisi sanirim.

    YanıtlaSil