8 Haziran 2016 Çarşamba

Plajda ve denizde bebek kıyafeti


Yaz geldi bile. Bu sene ilk defa denize gidecek kızıma denizde ve plajda giydirmek için ne almam gerektiğini epeydir araştırıyorum. Zira tecrübeli değilim. Geçen sene Kumsal 6 aylık falandı ve cidden burada dışarı çıktığında bile çok zorlanıyordum o yüzden gözüm korkmuştu ne yalan söyleyeyim. Ama bu sene farklı. 😊 Kumsal artık yürüyor, çat pat da olsa derdini anlatıyor ve en önemlisi de artık gezmeyi çok seviyor. Hele suya bebekliğinden beri bayılıyor zaten, şimdilerde de banyosunu küçük şişme havuzunda yaptırıyorum, öncesinde oyunlar oynuyor, o yüzden denizi de çok seveceğini düşünüyorum.
 
 
 
Ama diyorum ya tamamen tecrübesizim deniz konusunda... Bu yüzden iyice araştırdım; tecrübeli annelere sordum, internetten baktım... ve aslında mayo ya da bikininin çok da gerekli olmadığına karar verdim. Tabi bu durum bezli yani tuvalet eğitimi olmayan bebekler için geçerli.
Peki neden gerekli değil; Huggies markasının tek kullanımlık mayo-bezleri var. Herkes denizde bunları kullanıyor. E boyutları da bildiğiniz bebek bezi ebatlarında olunca üzerine mayo/bikini garip duracaktır.
Bu mayo-bezlere alternatif bazı markaların yine sızdırmaz mayolar var. Eğer daha uzun süre tatil yapacaksanız, yazlığa gidecekseniz ve yıkama şansınız varsa bu ürünler daha ekonomik olabilir hatta. 😉
Mayo ve bikiniler tamamen görsellik için diye düşünüyorum. Cidden çok da sevimli oluyorlar, kabul etmeyen olmaz herhalde. 😍
 
Gezerken gördüğüm 1,5 yaşa kadar genelde mayo olduğu. Bikiniler genelde 1,5 yaş ve üzeri için var. Hadi diyelim mayoyla soktunuz, bezsiz falan o zaman da mayo ıslak kaldığı için bebeğini üşüttüğünü hatta hasta olduğunu söyleyenler oldu. Bu yüzden 1,5 yaş altı bikini bulamazsanız ya çok hızlı bir şekilde üstünü değiştirmeniz lazım ya da tek satılan altlardan kullanabilirsiniz.
Bir diğer seçenek de benim de üzerinde epeyce düşündüğüm UV korumalı uzun kollu ve yarım bacaklı mayolar. Aslında bundan almayı düşünüyordum fakat bunun için de yine üşütme ihtimali çok yüksek ve çok geç kuruyor dediler. Ve bende vazgeçtim. Fakat sizin tercihiniz bu yönde olacaksa 1 ya da 2 beden kadar (markasına göre boyutları değişiyor) büyük almanız en rahatı oluyormuş. Giydirip çıkarması biraz zahmetliymiş. Benden söylemesi. 😉
Bütün bunlardan sonra bikini aldığımı söylesem garip gelir herhalde ama aldım. Ama niye aldım onu sorun 😂😂😆
 
 
 
Yazın sıcaklarda, balkonda ve plajda kullanmak üzere aldığım şimdilerde içinde banyo yaptığımız ufak şişme havuzda kullanmak için aldım. Şişme havuzun içinde bez kullanmayı düşünmüyorum bu yüzden altında bir şeyler olsun istedim. Tamamen bu sebepten.
Plajda güneşin altında oturmasak da sadece rüzgar bile yakmaya yettiği ve bebeklerin tenlerinin de çok hassas olduğunu düşünürsek üzerine de tshirt geçirmeyi ve yine genişçe bir de şapka takmayı düşünüyorum.
Sonuçta zaten güneşin en çok yaktığı saatlerde güneşte kalmak yerine daha serin bir yerlerde oyalanmayı tercih edeceğim, bakalım bizim kız benim tercihime ne diyecek tabi. 🙈😂😇
Okuduğum ve arkadaşlarımın tavsiyelerinden yola çıkarak en uygunun bu olduğuna karar verdim. Tatil dönüşü tecrübelerimi de paylaşacağım elbette ama siz de benimle aynı durumdaysanız diye de araştırdıklarımı paylaşmak istedim.
Sonuçta tecrübe etmeden öğrenemeyeceğiz.
Herkese şimdiden bol şans ve eğlenceler dilerim.
Umarım çok çok çok çok rahat ve keyifli bir tatil olur!
Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder