30 Mayıs 2016 Pazartesi

Slip Stop kaydırmaz patik

 
Çok uzun zamandır severek kullandığımız Slip Stop marka kaydırmaz patiklerimizden bahsetme zamanı geldi. 😄
Düzenli takip edenler beni bilir, kullanmadığım ya da memnun kalmadığım ürünü önermem, zaten zaman kaybı olacağı için de yazmam.
 
 
 
Bu patikler hem çok kullanışlı, hem çok şık, hem de kesinlikle güvenli yani kaydırmıyor.
Aslında deniz ve havuz için dense de biz ev patiği olarak da diğer patiklerimizle birlikle dönüşümlü olarak kullanıyoruz. Yani aslında iyi bir kreş ayakkabısı da olur. 😉 Altı tam da bebeklere uygun; rahatça kıvrılabiliyor, yeri hissettiriyor. Bebeklerin, özellikle yeni yürümeye başlayanların yeri hissetmeleri önemli. Bu noktada, bu ürün kesinlikle beklentiyi karşılıyor.
Ayrıca kesinlikle kaydırmıyor. Önümüz yaz, halılar kalkacak ama ne halıda ne de normal zeminde kaymıyor.
 
 
 
Biz banyo yaparken de kullanıyoruz. Yavaş yavaş ayakta banyo yaptırmaya başladıysanız kesinlikle bu tarz bir ürüne ihtiyaç duyacaksınız. Test ettik dostlar cidden kaymıyor. Çabuk kuruması da yine harika bir özellik. Henüz tatilde kullanmadık ama ayakların nemli kalmaması açısından bu özelliğine bayılıyorum.
Ayrıca firma sıcak kumda ayak yakmadığını da belirtmiş. Bu özelliğini henüz test edemedik, birkaç aya inşallah, ama yakacağınız sanmıyorum açıkçası. 😊 O kadar da ince değil. 🙈😁
 
 
 
Bilek kısmının lastikli olmasını da çok seviyorum. Kumsal öyle istediğinde ayağından çıkaramıyor. Biliyorsunuz, özellikle belli bir dönem ayakta ne çorap ne patik tutmak istemiyor bebekler. Yine bu özelliğiyle de ev patiği olarak kullanılmaya uygun bir ürün.
 
 
 
 
Renk renk, desen desen birçok model var. Yetiştikleri için olanları da var. Hatta bebeğinizle takım bile yapabilirsiniz. Fiyatlarını internette de göreceğiniz gibi gayet uygun.
 
Biraz reklam yapar gibi mi oldu ne? 😂🙈🙈
Neyse bilenler bilir ama ben yine de belirteyim markayla bir alakam yok.
Ben de çıkıp bebeğime alışveriş yapan sıradan bir anneyim. 😊 Sadece, bütün yazılarımda da olduğu gibi beğendiğim bir ürünü sizlerle de paylaşmak istedim.
 
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder