18 Mayıs 2016 Çarşamba

Kesman Ciğer / Tontonumla geziyorum





Bugün size bebek ve çocuklar için gayet uygun bir restoran olan Kesman Ciğer'den bahsetmek istiyorum.
Öyle bahçeli falan değil. Zaten Balgat'ın içinde, öyle manzara falan aramıyorsanız eğer olabildiğince konforlu ve yemeklerin de lezzetli olduğunu söyleyebilirim.
Benim kızım 16 aylık ve aslında her şeyi yiyor ama kebapçılarda ona uygun yemek bulmak benim için zor oluyor. Bu yüzden ben yanımda her zaman evden yemek götürüyorum onun için. Bu tarz kebapçılarda çorba kesinlikle bebek ve çocukların yiyeceği bir yemek. Bir de ortaya gelen yoğurtlu mezeler yine onlar için uygun oluyor. Onun dışında et yedirebiliyorsanız kendinizi şanslı sayın derim. 😁
Neyse konumuza dönecek olursak bebek sandalyesi olan bir restoran, ki bu çok önemli. Bebek sandalyesi olmayan bir yere gittiğinizde ancak önemi anlaşılıyor gerçekten! (Maalesef tecrübe ettim...) Mama sandalyesinin masası yok, ki bu da aslında benim hoşuma gitti diyebilirim. Masamızda yedi tontonum da. 😉
Ayrıca daha büyük çocuklar için de büyük bir oyun alanı var. Ve üstelik de başlarında 2 tane de abla bekliyor! Bunlar çok önemli ayrıntılar... Rahatça eşinizle, dostunuzla yemek yiyip sohbet ederken ablalar da çocuklarınızla ilgileniyorlar.
Yani öyle manzaram da yok, şöyle yeşillik de olsa demezseniz kalabalık gidip gayet de rahat yemek yiyebileceğiniz bir yer olduğunu söyleyebilirim.
Biz oturur oturmaz hemen kızıma balon getirdiler. 😊 Oyun alanına bırakamadım belki ama bebek olduğunu görüp hemen ilgilendiler. Garsonlar çok yardımcı, ayrıca güler yüzlüler. 😉
Aklınızda olsun dostlar. Çocuk ve bebek dostu restoran arayışı içindeyseniz şans verin derim. 😉
Adres ve iletişimi aşağıda;
Ziyabey Cad. 1421. Cad. No:1/A Balgat/Çankaya
0312 285 20 05
 
Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder