23 Mayıs 2016 Pazartesi

Ev patiği / ayakkabısı seçimi


Ev ayakkabısı/patiği seçimi de önemli konulardan bir tanesi bence.
 
 
 
İlk yürümeye başladıklarında dışarda çok da bırakmıyoruz sonuçta; yürüseler bile tam öğrenmediklerinden denge problemleri olabiliyor ve ev daha güvenli olduğundan acemiliklerini genelde evde atıyorlar.
İlk adım ayakkabısı başlangıç olarak iyi bir seçim olacaktır. Hem ayağının alışması, hem rahatlığı hem de adı üzerinde, ilk adim ayakkabısı olması yani bu iş için üretilmiş olması başlangıçta çok işinize yarayacaktır. ( İlk adım ayakkabısı seçiminde dikkat edilecek noktalar nelerdir merak edenler için yazımın linki yanda 😉 http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/10/ilk-adm-ayakkabs-secimi.html)
Peki ilk adım ayakkabısı küçüldü, bu arada iyiden iyiye de yürüyoruz; nasıl bir ayakkabı/patik seçmeliyiz...
Artık dışarısı ve içerisi için 2 ayrı ayakkabı alma vaktidir. 😁💃💃
Evde ayakkabı yerine ilk adım ayakkabısı gibi altı ince rahat bükülebilen ya da patik tarzı, altı kaydırmaz ayakkabılar seçmek gerekir.
Bebek yeri hissetmelidir. Burada önemli nokta bu!
Hatta altı kaydırmaz çoraplar, hatta ve hatta mevsim ve eviniz uygunsa çıplak ayakla gezmesi en uygunudur. Hem iştahınız da kabarır fena mı? 😁😁😋😋😍😍
Yeri hissedebileceği incelikte bir ayakkabı/patik secimi en uygunu olacaktır. 😉
Sevgiler,
XOXO 😉

2 yorum:

  1. merhabalar, yazılarınızı bugün takip etme fırsatım oldu. Benimde bir kızım var temmuz başında 18 aylık olacak. Sanırım sizinle aynı ayı takip ediyoruz. İlk adım ayakkabısı tercihini bende sizin gibi adidasın aynı modelinden yana kullanmıştım ve çok da memnun kaldım. Fakat şu anda gerçekten bir ilerisi için nasıl bir ayakkabı seçeceğimi bilemedim ama bahsettiğiniz gibi yumuşak taban ve bükülebilen olması gerekiyor ama piyasada slipstop dışında böyle bir özelliği olan ayakkabıya denk gelemedim malum yazlık yerlere gidilecek ayakların biraz hava alması gerekiyor. Anlayacağınız iyice kafam karıştı. Önerilerinizi bu konuda almak çok isterim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nike'a da bakmanızı tavsiye ederim. Dediğiniz gibi sandalet tarzı ayakkabıların altı genelde çok sert oluyor. Nike'in tam yaza uygun ayakkabıları var, bir göz atın isterseniz. ;)

      Sil