2 Kasım 2015 Pazartesi

Alt açma minderi ve örtüsü

 
Hamileyken alt açma ünitesi alıp almama konusunda ikilemde kalmıştım ve almamaya, duruma bakıp ona göre almaya karar verdim.
Şimdilerde ise iyi ki almamışım diyorum gereksiz bir harcama olacaktı ve boş yere bir sürü yer kaplayacaktı. Onun yerine alt açma minderi ve örtüsü kullanıyorum.



 

İlk zamanlar bebek çok küçük ve hareketsiz olduğu için park yatağın alt açma ünitesini kullandım. Gerçekten çok kullanışlı oluyor. (Park yatakla ilgili yazımı okumak için tıklayabilirsiniz http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/09/park-yatak-secimi.html) Üzerine alt açma örtülerinden seriyordum böylece  ufak kazalar olduğunda örtüyü silmekle ya da yıkamaya çalışmakla uğraşmıyordum.
Daha sonra Kumsal sığmaz oldu bu üniteye. O zamanda önceden Mothercare'den aldığım alt açma minderini kullanmaya başladım. Üzerinde pamuklu bir kumaş da var normalde ama ben kullanmıyorum ve ters şekilde yani totosu 3 kısmı da kapalı olan kısma geliyor. Bu şekilde kullanmamın sebebi ufak kazaları önlemek. Malum altını açınca çis yapası tutabiliyor ve yatırdığım yerin batmasını istemem. 😄
Temizliği de ayrıca kolay oluyor. Kirlendiğinde, dışı plastik olduğu için önce onu yıkayıp kurumaya bırakabiliyorum.
İndirimdeyken almıştım, yanlış hatırlamıyorsam 40 TL civarıydı fiyatı.
Eğer kurumadıysa veya kirliyse ya da dışarıda altını değiştirmem gerekiyorsa o zamanda alt açma örtülerini kullanıyorum.
 Bunlar da epey kullanışlı. Kirlenene kadar kullanılabiliyor. Fakat başının geldiği kısmı hafifçe yırtıyorum ki bir dahaki kullanmaya aynı tarafa başını koyabileyim.
Marka olarak herhangi bir isim vermeyeceğim. Hemen hemen hepsini kullandım hepsi de aynı bence. Bittiğinde hangisi promosyondaydı onu alıyorum. 😉
 




 
 
Ufak da bir tavsiye vermek isterim; eğer illa alt açma ünitesi alacaksanız bebeğin başından kesinlikle ayrılmamanız gerekiyor. Evet ilk zamanlar fazla hareket edemiyorlar ama yine de yüksek olduğu için tehlike arz ediyor. Dikkatli olmakta fayda var.
Ikea da altı raflı modeller bulunuyor böylece altına bezler ve ıslak mendili koyup uzaklaşmadan altını değiştirebilirsiniz.
 
Bugün İnstagram'da diğer annelerimize bu konudaki fikirlerini sordum. Yorumları okumak için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz:

Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder