15 Kasım 2015 Pazar

10 aylık oldum


Her ay olduğu gibi bu ay da kızımda gözlemlediğim değişimleri paylaşmak istiyorum.
 
 
 
Artık 10 aylık olduk ve geçen ay 3 diş daha çıkardık. 😊 Toplam 6 dişimiz var artık.
3 ara 1 ana öğün olarak devam ediyoruz yemeklerimize. Artık hemen hemen her şeyi yiyor ve kemirebiliyor. Ayrıca yemeklerini hafif kavurabiliyorum ve ev yapımı salçadan da az da olsa ekleyebiliyorum. 😋 Yani yemekler iyice lezzetlendi.
Yukardan ellerini tutunca artık yürüyor. O yüzden bu ay ilk adım ayakkabısı aldık. 💃 Kendi başına kısa sürede olsa ayakta durabiliyor. Epey azimli bu konuda ama emeklemek daha kolay geliyor sanıyorum çünkü yürütmeye çalısınca kendini birikiyor. 🙈😁
Memintolara düşkünlüğü çok arttı son dönemde. Meminto demem bile sesini titretiyor. 😂😇😇
Bir de memnun etmek biraz güçleşti. Kendi kendine oynuyor evet ama sıkılınca söylenmeye sonra da ağlamaya başlıyor. 😔
Bu ay bir de gözlerini göstermeye başladı. Epeydir ayağını gösterebiliyordu zaten eliyle, ama gözlerini, kırparak gösteriyor. Ne kadar sevimli olduğunu anlatamam. 😍😍❤❤❤❤
 
 
 
Geçtiğimiz aylarda neler değiştiğini okumak isterseniz aşağıda ay ay linkleri mevcut. Tıkmanız yeterli. 😉

Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder