10 Mayıs 2015 Pazar

Merhaba genç anneler,

Amacım, benim gibi ilk bebeğini doğurmuş, yeni anne olmuş, çocuğu için en iyisini isteyen, sosyal, bakımına düşkün annelere yardım etmek. Daha doğrusu buradan tecrübelerimi, aldığım,  kullandığım, araştırdığım ürünleri paylaşmak. 
Biliyorum, yazacaklarım işinize yarayacak :) 
Ben bir şeyler almadan önce epey araştıranlardanım. Ama inanın bazen çok yorucu olabiliyor. Keşke yakınımda bu konuyla ilgili bilgi sahibi olan biri olsa dediğim çok oldu... Ya da birkaç kişiden fikir alıp kararsız kalıp yine araştırmak zorunda kaldığım.
Zamanla nasıl bir yapıda olduğumu anlayıp belki sizlerde bana direk güvenip fazla araştırmadan yaparsınız alışverişinizi. İşte o zaman yazdıklarım değer kazanır...
Bloğumu açmak için bugünü, yani anneler gününü bekledim. Bütün annelerimizin, anne adaylarımızın ve anne yarılarımızın anneler günü kutlu olsun! Daha nicelerine mutlu ve huzurlu inşallah!
Sevgiler,
XOXO ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder