30 Mayıs 2015 Cumartesi

Bebeklerin kıyafetleri nasıl yıkanır

 
İlk defa kızımın kıyafetlerini yıkamak için deterjan almaya gittiğimde maalesef acemiliğime geldiği için mağazadaki her 2 tür deterjanı da yumuşatıcıyı da aldım.
Bir tane Dalin sıvı deterjan ve bir tane Dalin granül sabun. Ayrıca bir de Dalin yumuşatıcı.
 
Kızımın ilk kıyafetlerini sıvı deterjan ve yumuşatıcı kullanarak yıkamıştım çünkü bunları aldıktan sonra  internette granüllerin iyi erimediğiyle ilgili yorumlar okumuştum. Fakat doğru değil. Bunu da şimdiden belirteyim.
 
Sıvı deterjan gayet güzel temizliyor fakat ne deterjanın ne de yumuşatıcının  kokusu çok kalıcı değil.
Fakat granül sabun hem gayet güzel temizliyor hem de kokusu sıvıya oranla daha kalıcı. Ayrıca bebek gibi kokuyor. Bayılıyorum kokusuna! 😍
 

 
 


Doktorumuza ilk randevumuzda hangi deterjanı kullanmam gerektiğini sorduğumda kesinlikle granül sabun dedi. Yumuşatıcı da kullanmamamı söyledi. Bir sure en azından. Ben de kızım biraz daha büyüyene kadar yumuşatıcısız sadece granül kullanmaya devam edeceğim. En azından 1 yaşını doldurana kadar...
 
 




 
Yıkama sekline gelirsek;
Eğer kıyafete kaka bulaşmışsa o kıyafetleri diğerlerinden ayrı ve 60 derecede yıkıyorum. Fakat eğer çok kirlenmişse önce kiri aksın diye  elimde biraz çitiliyorum ve fazla bekletmeden yıkıyorum.
Diğer kıyafetlerini ise 40 derecede yıkıyorum.
Ayrıca ilk yıkamada renkli beyaz diye ayırıp yıkamıştım ama daha sonrakilerde hepsini bir attım ve renklerde herhangi bir karışıklık, bozulma olmadı.
Ayrıca kıyafetlerine, nevresimlerine, havlularına kısacası kızımın kullandığı her şeye, o kullanmadan önce mutlaka ama mutlaka ütü basıyorum ki mikropları tam kırılsın.
 
 


 
 
Ben burada deterjan için marka belirttim çünkü sadece bu markayı kullandım, aldığım mağazada sadece bu marka olduğu için. Ama başka markaların da granül sabunları olduğunu biliyorum. Artık marka seçmek size kalmış.
 
Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder