25 Mayıs 2015 Pazartesi

Göğüs pompası

 
 
Aslında bu yazının başlığı "emzirmek kabusa dönmesin 2" olmalıydı. Çünkü emziren anneler bilir ki göğüsler şişince boşaltılması gerekir ve boşaltılmazsa sıkıntı yaratabilir.
 
Doğumdan 2 hafta kadar sonraydı sanırım göğüs pompası almamız gerekti. Kızım fazla emince kusuyordu ve göğüslerim serleşmeye, yara olmaya başlamıştı. Her şeyin fazlası zarar dedikleri böyle bir şey sanıyorum.
Eğer sütunuz çok fazla değilse ihtiyaç bile duymuyorsunuz pompaya ama eğer fazlaysa veya stoklamak istiyorsanız o zaman kesinlikle almanız gerekiyor.
 
 
 
 
 
 
Göğüs pompası arayışına girdiğimde daha önce Avent kullanmış arkadaşlarım bu markayı tavsiye ettiler. İnternetten araştırdım, yorumlara baktım, mağaza yetkililerine sordum hatta Avent'e bile yazdım. Ve en sonunda içlerinde en iyisi olduğuna karar verip, aldım.
 
Bir diğer seçeneğim de hastanelerdeki pompalardı. Kiralama sistemiyle çalışıyorlar, aylık ödeme yapılıyor, böylece ne kadar kullanırsanız o kadar ödüyorsunuz. Makine tabi kullanılmış oluyor fakat teninize değen kısımları size sıfır, ambalajında veriyorlarmış.
Ücreti de yanlış hatırlamıyorsam aylık 70-80 TL civarıydı.
Tabi çok etkili ürünler. Kullanan arkadaşlarım da ayrıca çok memnun kaldılar.
Fakat ben Avent'in pompasında karar kıldım. Hem yorumlardan hem de fiyatından dolayı.
 
Ürün resimde gördüğünüz kutuda satılıyor. İçinde 1 adet 125ml biberon, 1 numara biberon başlığı, pompanın motor kısmı ve pompası bulunuyor. İçinden ayrıca göğüs pedi de hediye olarak çıkıyor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 















 
 
 
Motoru 3 kademeli. Şiddetini yavaş yavaş arttırmanız ve acı hissettiğinizde makine durdurmanız gerekiyor.
 
 
 
 
 
 
Resimdeki gibi parçaları birleştirip doğru şekilde göğsünüze yerleştiriyorsunuz, herhangi bir yerden hava alırsa ses geliyor zaten anlıyorsunuz ve pozisyonunuzu değiştiriyorsunuz.
Sütün aktığı biberon haznesinde, miktar ml olarak veriliyor. İster biberon başlığını takip tontonlara direk içirin ister süt saklama poşetine aktarıp stoklayın.
 
Ürünün tek eksiği, saklama çantası. Bence firma kesinlikle bir saklama çantası eklemeli. Seyahatlerde, hatta evde işimiz bitince içine yerleştirmeli ve zarar görmesini engellemeliyiz. 
 
Kullanımı çok kolay olan bu ürünü ben kesinlikle almayı düşünenler varsa tavsiye ediyorum, memnun kalacaklardır.
 
Eğer başka bir üründe karar kıldıysanız da naçizane tavsiyem ürünün, markanın diğer ürünleriyle uyumuna bakmanız. Bazen biberon kirli olduğu için Avent'in diğer biberonunu takıyordum ben mesela süt sağmak için. Ya da o biberonda sütü saklamış oluyordum başka biberon gerekiyordu. Bunlar belki küçük ayrıntılar gibi gelecek ama alışveriş yaparken bunlara dikkat ederseniz bana kesin teşekkür edeceksiniz...
 
Sevgiler,
XOXO 😉
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder