17 Mayıs 2015 Pazar

Genital bölge temizleyicisi

 
 
Sebamed'in Feminine İntimate Wash'ı yani genital bölge temizleyicisi ile doğum yaptığımda tanıştım.
Benim doğum olayım da biraz karışık aslında; kontrole diye gidip suni sancı almaya karar verip, saatler sürmesine, suyumun gelmesine rağmen normal olmayınca  sezaryen olanlardanım.
 
 
 
 
Doğum sonrası odama geldiğimde, hemşire 3-4 gün kadar kullanmamın uygun olacağını söylediği Sebamed'i odama bırakmıştı.
Normal doğum gibi başladığı ve mikroplara açık olduğum için sanıyorum.
 
 
 
 
Urun detaylarına gelirsek; hoş kokulu, jel kıvamında bir urun. Ph seviyesi 3.8.
Kullanım sekli ise benim gibi doğum sonrası kullanacaksanız sargı bezine ceviz büyüklüğünde döküp genital bölgenizi temizliyorsunuz.
Yok ben her zaman kullanmak istiyorum diyorsanız da banyoda 1-2 damla kadar alıp köpürterek uygulamak yeterli olacaktır.
 
 
Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder