12 Mayıs 2015 Salı

Çatlak önleyici kremler, yağlar


Hamileliğim boyunca çatlak önleyici kremler ve yağlar kullandım. Bu kremleri her gün kullanmak gerekiyor. Hatta mümkünse günde 2 defa.
 
Vücudunuzda zaten çatlak varsa ne yazık ki hamileliğinizde de vücudunuz çok büyük ihtimalle çatlayacak, ailede çatlak varsa da durum aynı. Ama önemli olan çatlak miktarını en aza indirebilmek. Çünkü tamamen iyileşmiyor maalesef ve biz kadınlar için vücuttaki izler üzücü oluyor, bu yüzden mümkün olduğunca çok vücudunuzu nemli tutmaya çalışın.
 
Ben 2 farklı marka kullandım. Biri Lierac'ın, dokusu jelimsi, diğeri ise Mustela'nın, kremsi bir yapısı var. İkisinden de memnun kaldığımı söylemek isterim. Fakat fiyat ve miktar olarak Lierac daha ekonomik oluyor, bunu da belirtmeden geçemeyeceğim.


 

 

 
Ayrıca ben aktarlarda satılan kalıp ve şişe kakao yağı ve badem yağı da kullandım. Kalıp kakao yağının kullanımı şişeye oranla daha kolay. Kalıp olanı vücudunuza sürmeye başladığınız anda yumuşamaya ve kolayca sürülmeye başlıyor. Şişede olanı ise kullanabilmek için sıcak suda önce eritmeniz, kaynamış suyun içinde 5 dk kadar bekletmek gerekiyor. Başka türlü sürmeniz mümkün değil. Badem yağı ise akışkan olduğu için rahatça sürülüyor. Fakat badem yağı tüylenme de yaptığı, hatta kaş, kirpik, saç bakımında da kullanıldığı için miktarı çok abartmamakta fayda var. Bende herhangi bir tüylenme yapmadı. Ama ben her seferinde ürünleri değiştirerek kullandım. Zaten bu ürünler benim gibi önceden çatlağı olanlar için yeterli gelmeyecektir. Ayrıca yukardaki markalardan birini kullanmanız gerekecektir.


 


Sevgiler,
XOXO ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder