27 Haziran 2019 Perşembe

Ahmet Naç "Beni Bu Kadar Sevme Anne"


Bu haftanın yazısı tazecik bitirdiğim ve gerçekten çok beğendiğim Ahmet Naç'ın kaleme aldığı "Beni Bu Kadar Sevme Anne" kitabı.

Doğan Kitap basımı, 192 sayfa.

Bir kere benim mutlaka okumalısınız listeme girdi! Onu söyleyim. 😁




Kitap roman şeklinde kaleme alınmış, güzel de kurgulanmış bir kişisel gelişim / çocuk gelişi kitabı.
Hangi anne çocuğunu çok ama çok sevmez ki... Hepimiz!
Peki çocuğunuz için en fazla ne yaparsınız? Mesela öl deseler? Bence cevap belli...
İşte bu aşırı, coşkulu, korumacı sevgi bazen gözüme bir perde indirebiliyor.
Çocuğunuz düştü diyelim ne yaparsınız? Hemen kaldırırım diyecek bir çoğunuz. Neden peki? Kendi kalkamaz mı? Kalkabilir elbette ama kıyamadınız değil mi!
İşte bu kitapta da aslında iyiliğine diye yaptığınız ama onun hayatını etkileyecek, yapabileceğiniz hatalar anlatılmış.

Yalnız verilen örnekler uç; yapabilen anne yürek yemiştir. 😂 Kitabın başından çok etkilenmiştim, İnstagram'dan takip edenler hatırlayacaktır söylemiştim. Kızının 2TL'si eksik ve anne istediği X bir şeyi almıyor (ne olduğu önemli değil), 2TL!! Ben okurken direkt alırdım ben dedim. 😂 Ama sonra düşündüm, parasını biriktirmek çocuğunuzun göreviyse, öyle anlaştıysanız miktar önemli mi! O almayı çok istediği şey için biraz daha sabretmesi gerekmez mi? Bu 2TL değil de 50TL olsa mesela, tepkiniz ne olurdu? Bir anne için böyle küçük meblağı ödememek çok zor! Vicdanınız yer sizi! Hadi kendinizi terbiye edebildiniz bu anlamda, etraftakiler yer! 😂 Oradaki herhangi biri o 2TL'yi çıkarıp verebilir, iyilik yaptığını düşünerek...

Neyse... çok da uzatmadan bağlıyorum; okuyunuz, okutunuz efendim! 😇

Kardeşimin keşfi yazarın bir kitabı daha varmış; onu da merak ediyorum doğrusu. Ve bu arada kendisi bir öğretmenmiş! Ne mutlu öğrencilerine! ❤

Ha bir de Montessoriciler sever yazarı 😉 Özünde ikisinin de verdiği mesaj aynı; bırak kendi yapsın!












Keyifli okumalar dilerim.

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder