13 Şubat 2019 Çarşamba

Yoğurt makinesi



Kumsal'a bebekken kendim mayalayarak veriyordum, fakat son zamanlarda mayalamaya üşendiğimi farkettim.
Şöyle bir durum oluyor bizde, Kumsal ev yoğurdu yiyor ama ben süt koktuğu için yiyemiyorum kendime hazır alıyorum. Bu sefer de Kumsal'a yaptığım ekşiyor, bozuluyor.




Makine almayı da Kumsal küçükken bir düşünüp gereksiz gibi geldiği için vazgeçmiştim. Ta ki kardeşimde makine yoğurdunu yiyene kadar. 😄

Hem taş gibi, yani tutmama ihtimali yok hem de hiç süt kokmuyor.  Gerçi o tadı seven de var ama ben mesela sade süt de içemediğimden son derece rahatsız edici oluyor benim için.


Dürüstçe şunu da söylemeliyim son derece gereksizmiş gibi geliyordu, mayalamayı bildiğim için. Ama kullananlardan benim tanıdığım tek bir kişi bile gereksiz, boşver yorumu yapmadı. Hepsi, hayatını kolaylaştırdığını ve çok da lezzetli olduğunu söylüyor. Kendim de kardeşimde tatma fırsatı bulunca çok çok beğendim. Kumsal 1,5 kavanoz yedi. 😉 Bizden tam puan. 👌

Peki tadı güzel tamam, başka nesi var derseniz
🚩Sütü ısıtmakla uğraşmıyoruz
🚩Başında bekleyip mayalamakla da uğraşmıyoruz
🚩Porsiyonlanmış olacak böylece sirkülasyon daha fazla olacak
🚩Son olarak da yazın meyveli yoğurt olur, sonra da dondurursunuz dondurma olur. 😉

Resmen ürünü pazarladım. 😂😂
Neyse marka vermiyorum sonuçta 😉

Genellikle gördüğüm ufak cam kavanozlu modeller. Bazılarının yanında bir de geniş kap oluyor. Hangisini almak daha mantıklı bilemedim.
Meze, çorba gibi yemeklerde yoğurdu çok kullanıyorsanız kaplı olan daha mantıklı sanki. 🤔
Araştırırken süzme yoğurt yapan makine de gördüm, örnek fotolu falan. 😮
Çok da etkilendim doğruya doğru fakat fiyat farkı da küçümsenecek gibi değil.
150'den 1000 küsürlere kadar yoğurt makinesi var 👻👻
Ben alınabilecek rakamlara olanlara bakıyorum tabi 😅

Sevgiler,
XOXO 😉



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder