21 Şubat 2019 Perşembe

İsabelle Filliozat "Çocuğun Duygusal Dünyası"


Dönem arası okumalarımdan biriyle geldim, hem de bitirir bitirmez; İsabelle Filliozat'ın kaleme aldığı "Çocuğun Duygusal Dünyası".




Kitap Pegasus Yayınları'na ait, 288 sayfa.

Tesadüfen keşfettiğim bir yazar, biraz da açıkçası yayınevine ve yorumlara güvenip aldım. Ve gerçekten çok ama çok beğendim.

Duyguların önemini ısrarla ve ısrarla vurgulayan bir yazar İsabelle, onları yok saymamamız gerektiğini, çocukluğumuzdan gelen yaralarımızla bazen istemeden de olsa yanlış davrandığımızı söylüyor ve nasıl düzeltebiliriz, nelere dikkat edebiliriz bunlardan bahsediyor.

Aklınıza gelebilecek her konuda size fikir sunuyor.

Ben tarzını ve yaklaşımını cidden çok beğendim. Hatta kitabı bitirir bitirmez yazarın 2 kitabını daha sipariş ettim. 😄

Birkaç kitap var mutlaka ama  mutlaka okuyun dediğim. Bu da bana göre onlardan biri oldu.

Gelelim işlenen konularda  bazılarına;
-Çocuklarımızın eq'larını geliştirebilir miyiz?
-(Neredeyse) Her durumda kendinize soracağınız yedi soru
-Hayat harekettir
-Korku
-Öfke, kimliği  hizmetindedir
-Neşe
-Üzüntü
-Depresyon
-Hayat uzun ve sakin bir nehir değil
-Çocuklarınızla birlikte mutlu yaşamanız için birkaç fikir
(Her bir ana başlık kendi için alt başlıklar olarak da ayrıca incelenmiş)












Keyifli okumalar dilerim,
Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder