5 Haziran 2017 Pazartesi

Mehtap Kayaoğlu - 'Huyu Suyu Güzel Çocuk'



Bugün Çocuk ve Ergen Terapisti Mehtap Kayaoğlu'nun 'Huyu Suyu Güzel Çocuk' isimli kitabından bahsetmek istiyorum.




Kitap Nesil Yayınları'nın ve 255 sayfa.
Okunması kolay, içeriği çok güzel bir kitap.

Çocuklarda güzel huy geliştirme yolları anlatılmış. Bol bol örneklere yer verilmiş ki, ben çocuk gelişimi kitaplarında örnekli anlatımları çok seviyorum. 😉

Her bölümde önce örnekle konunun anlatımı daha sonra neden durumun böyle olduğu, çocuğun neden böyle davranmış olabileceği ve düzeltmek için neler yapılabileceği anlatılmış.






Kitapta yer alan ana baslıklar şöyle:
-Güler yüzlü olmak
-Merhametli olmak
-Yardimsever/Çalıskan olmak
-Doğru sözlü olmak
-Dürüst/Güvenilir olmak
-Barışçıl olmak

Bu başlıkların her biri yukarıda da söylediğim gibi örnek durum, yanlışın neyden kaynaklanabileceği ve nasıl düzeltilebileceği, neler yapmak gerektiğiyle ilgili alt başlıklara ayrılmış.













Yazarın bu kitapta da ismi geçen, "Öpücük Kutusu" isimli kitabını da merak etmiştim aslında fakat alışveriş yaptığım sitelerde tükenmiş görünüyor... Belki siz bir yerde denk gelirsiniz diye de not düşmek istedim. 
Bulursanız bana da haber verin. 😉

Keyifli okumalar diler.

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder