14 Haziran 2017 Çarşamba

29 aylık oldum


Kumsal 29 aylık oldu. Özellikle ayın sonu epey hareketli ve büyük değişimlerle geçti diyebilirim.

Buyurunuz efendim, Kumsal bu ay neler öğrenmiş ve neler değişmiş. 😉🤗




Bebekliğinde, artık kendi yatağına geçirmeye karar vermeden aylar önce ninni dinleterek uyuturdum Kumsal'ı, ama çoook uzun bir zamandır ninni dinlemek istemediğini söyleyip kapattırıyordu, ta ki bu aya kadar. Bu ay hemen hemen her akşam benim ninni söylememi istedi uyumadan önce. 😄 'Dandini dandini'yi söylesene' diyor. 😊

***

Park yatağından nasıl ineceğinin ve nasıl tırmanacağının yolunu buldu. Henüz park yatağı hala ortada, kaldırmadım, bizim için keyifli oyun alanı. 😄

***

Bebeklerini ya da oyuncaklarını konuşturmayı ya da benim konuşturmamı çok seviyor. Özellikle bu ay hep oyuncak konuşturduk. 😆 'Bunu konuştursana' diye elime tutuşturuyor. 👭 Çok iyi ekip olduğumuz doğrudur. 😎😁

***

Öğlenleri her gün uyumasa da artık günler uzadığı için uyuması gerektiğini anlatıyordum ve sanırım tamamen olmasa da işe yaradı. Hemen hemen her gün öğlen uykusuna yattı. Artık sanırım uyuyunca bir şey kaçırmadığını anladı, kendisi giriyor yatağına ve uyumak için de istekli oluyor. 
Normalde 'ben uyumıycam dinlenicem' derdi artık 'dinlenmiycem uyuycam diyor'. 😇😙

***

Bu ayın ilklerinden biri saçını kestirmiş olmamız. Aslında bebekken, arkada çok uzun olan bir tutamı, çok az kesmiştik ama onu saymıyorum. 🙈 Kuaföre giderken saçımı kestireceğimi, isterse onunkini de kestirebileceğimizi söylemiştim ve çok da hevesliydi. Sandalyede sakin sakin oturmasa da kesinlikle korkmadı, aksine çok memnun olduğunu, çok hoşuna gittiğini söyleyebilirim. 😗😄

***

Gelelim bu ayın en büyük haberi ve büyük değişimine; Kumsal okullu oldu!! 🤗🤗
Uzun zamandır işe başlayacağımı ve onun da okula gideceğini söylüyordum zaten. (Bir nevi ön hazırlık) Ablaların okula gittiğini biliyor ve görüyordu da, o yüzden çok da hevesliydi.
Çok korktuğum gibi olmadı açıkçası ama zormuş yalan yok... 😢 Kuzum büyüyor, artık yavaş yavaş hayatla yüzleşiyor, ve ben çok kaygılı ve duygusalım açıkçası. Elbette Kumsal'a yansıtmamaya çalışıyorum...
O da ben de alışacağız, zamanla...
Ben bunları yazarken Kumsal okulda henüz 5. gününü geçiriyor, bu konuyla ilgili çok çok detaylı yazacağım önümüzdeki günlerde. 😉 Ama şimdilik çok çok erken.




Diğer ayları da okumak isterseniz aşağıda ay ay yazılarımın linkleri mevcut. 😉

4. ay için: http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/05/4-aylk-oldum.html


Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder