23 Kasım 2016 Çarşamba

Tru Kid ve Tru Baby vücut kremleri



Tru Kid'in vücut kremleri epey geç keşfettim diyebilirim. Piyasadaki birçok ürüne kıyasla içeriği çok daha temiz. Hatta tamamen organik ve doğal malzemeden üretilmiş, yani rahatlıkla, gözünüz kapalı kullanabileceğiniz bir marka.



Markanın geniş bir ürün çeşidi bulunuyor fakat ben bugün severek kullandığımız vücut kremlerinden bahsetmek istiyorum.






Dediğim gibi içeriği temiz ve 236,5 ml paketlerde olan ürünler pompalı başlıklı. Ayrıca Amerikan malı.
Diğer markalara oranla biraz daha az miktarda ürün içeriyor ama ciddi bir fark yok, ayrıca fiyatı da piyasadaki diğer ürünlerle hemen hemen aynı.
Yaz başında aldığım iki şişenin biri bitti diğerinde ise sanırım 1 aylık ürün daha vardır. Yazın her gün yıkandığını düşünürsek aşağı yukarı 6 aydır kullanıyorum ve hala elimde ürün var. 😉

Kokuları da ayrıca gerçekten çok çok güzel.

İki ürün arasındaki farkı soracak olursanız net bir fark gördüğümü söyleyemeyeceğim. Biri Baby diğeri de Kid olarak geçiyor. Yine aynı şekilde birinde vücut kremi diğerinde ise vücut ve yüz kremi ibareleri var.





Tek dezavantajı kışın yüzü yeterince nemlendirmemesi. Kumsal'ın cildi kışın çabuk kuruyor o yüzden yüzüne soğukların da başlamasıyla başka bir ürün kullanıyorum. Ama yazın herhangi bir nemlemdirme sorunu yaşamadık. 😉 (Şunu da ayrıca belirtmek isterim ki bu durum bu markaya özel değil, kızımın cildi kışın çok kuruyor ve iki kıştır yüzüne ayrı bir nemlendirici kullanıyorum.)







Paraben, koruyucu madde, renklendirici, bpa ve başka zararlı ne varsa hiçbirini içermiyor. 😁 Yukarıda etiketinin fotosu var, detaylıca yazılmış, tam listeyi merak edenler oradan göz atabilirler. 






Nerede bulabiliriz, fiyatı nedir diyenler ise internetten ürünlere rahatça ulaşabilirler.


Kesinlikle tavsiyemdir dostlar. 😉



Sevgiler,
XOXO 😉



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder