1 Kasım 2016 Salı

Memorial Çocuk Kulübü


Geçen sene blogta doğum yaptığım Memorial Hastanesi'nden, hizmetlerinden ve düşüncelerimden bahsetmiştim. 

Memnun kalınca Kumsal için de yine ayni hastanede kontrollerimize devam ettik ve çok da memnunuz.




En önemlisi elbette doktor seçimi. İçinize sinmesi, ihtiyaç duyduğunuzda ulaşabilmeniz ve bebeğinizin büyüdükçe doktor teyzesini/amcasını sevmesi.
Biz doktorumuzdan son derece memnunuz. Gerektiği kadar zaman ayırıyor, aklımızda soru işareti kalmadan yanından ayrılıyoruz, ihtiyacımız olduğunda kendisine ulaşabiliyoruz ve en önemlisi de Kumsal doktor teyzesini çok seviyor.

Ama ben bugün size hastanenin pediatri bölümündeki imkanlardan bahsetmek istiyorum.
Memorial hastanesinde aklınıza yatan, uyuşabildiğiniz bir doktor bulabilirseniz bence hiç başka doktorları denemeyin çünkü hastane imkânları da çok çok güzel.

Kumsal çok küçükken hiç farketmediğim ya da ilgimi çekmeyen birçok ayrıntıyı zaman geçip Kumsal'ı artık hastanede oyalamak zorlaştıkça farkettim.

Kızımı hastaneye çoğunlukla yalnız götürüyorum, hal böyle olunca da  işlemleri yaptır, randevuyu bekle, oylamakta zorlanıyordum.

Ankara hastanesinde pediatri bölümünün hemen yanında çocuk kulübü varmış. Sanıyorum diğer hastanelerde de ayni imkan  mevcuttur... Bildiğiniz ufak bir park, oyun alanı var. Kumsal hastaneye gidince eve dönmek istemiyor yani o kadar eğleniyor. 😁😁 Son gidişimde foto çekmek de aklıma geldi, aşağıya ekliyorum.






Onun dışında bizim kız balon hastası her gidişimizde bize balon vereceklerini bildiği için girer girmez 'balon istiyorum' diye başlıyor.
Hemşireler de inanılmaz ilgililer. Yine onlar da doktorumuz da her seferinde balon veriyorlar. Reklamlarını yapa yapa eve dönüyoruz anlayacağınız. 😅😅

Birkaç kere hastanede işimiz uzun sürdüğü için boyama kalemleri ve defteri hediye ettiler. Bazen oyalamak o kadar zor oluyor ki... ve öyle zamanlara denk geldi ki hediyeleri, ilgileri sizlerle de paylaşmak istedim...






Yine doktorumuzun odasında da çeşit çeşit oyuncaklar, renkli renkli çıkartmalar var. Dediğim gibi yalnız gittiğim için doktorla konuşmaya fırsatım da olmuş oluyor böylece.

Tuvalet eğitimimizle ilgili yazılarımı da okuduysanız zaten bıkıyorsunuz ama ben bilmeyenler için Kumsal'ın tuvaletini de söylediğini belirtmek istiyorum. Durum böyle olunca aralıklarla tuvalete de gitmemiz gerekiyor. İlk gittiğimizde yanımda her zamanki gibi tuvalet adaptörünü de götürmüştüm ama gördüm ki kesinlikle gerek yokmuş. Kumsal çok küçük olmasına rağmen kendi oturabileceği yükseklik ve boyutta mini çocuk tuvaletleri varmış. Yine lavabo da ufaklıklara uygun olarak tasarlanmış. 👏👏 Bu ayrıntının tuvalet eğitimine başladığınızda ne kadar önemli olduğunu anlayacaksınız. 😉😊

(Tuvalet eğitimi ile ilgili yazılarım:


İlk 2 sene kadar doktora sık sık gidileceğini göz önüne alırsak bütün bu saydıklarım da önem kazanıyor bence.

Özetlemek gerekirse yakınlarınızda Memorial varsa bir denemenizi tavsiye ederim. Tamam en önemlisi doktor elbette ama kafa rahat gidip gelmek, çocuğun parka gidiyormuş gibi evden çıkması da yine çok çok önemli bir ayrıntı bence.

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder