22 Temmuz 2016 Cuma

Tatil listesi


Geçtiğimiz günlerde kızımla ilk tatilimizi yaptık. Gitmeden önce epey araştırdım ama insan tecrübe etmeden anlamıyor bazen. O yüzden bugün bavulumuzda neler vardı onları sizin için listeleyeceğim. Tatil notlarımızı 3 gönderiye bölmeye karar verdim yoksa çok uzun olacak.  Önünüzdeki günlerde de dikkat edilecek hususlar, tavsiyeler ve bizim tatil günlüğümüz yani Kumsal'la nasıl bir tatil geçirdiğimizden bahsedeceğim.




İlk defa tatile gideceklerin bu listeyi beklediğini biliyorum o yüzden fazla uzatmadan listeye gelmek istiyorum. Fakat öncesinde 10 günlüğüne gittiğinizi de belirteyim ki neden bu kadar çok kıyafet götürdüğüm anlaşılsın. 😊😇 Bavulumuzda neler vardı; buyurunuz efendim: 😉




-Yanımıza Kumsal'ın hemen hemen bütün tshirtlerini götürdüm. Her güne bir taneden fazlaydı. Saymadan koydum ama sanıyorum bir 15-20 tane vardır.
Kesinlikle çok çok tshirt götürmenizde fayda var. Özellikle plajda altında bez üstünde tshirtle gezdirdim ve her gün en 3 tane değiştirdik. Hatta elimde yıkamak zorunda bile kaldım.
-6-7 tane alttan çıt çıtlı body
-5 şort
-10 kadar elbise. Yine birkaç tanesini plajda kullandık. Bazı günler altını bağlamadan gezdirdim o yüzden elbise giydirdim.
Erkekler için de birkaç beden büyük tshirtler alınabilir. Sonuçta ilerleyen zamanlarda kullanacaklar ve pişik olursa rahat rahat altını açıp gezdirebilirsiniz. 😉 Tabi bebek bu ne olacak diye de düşünebilirsiniz ki ben de gitmeden önce salarım ya ne olacak diyordum ama orda rahatsız oldum ve elbise geçirdim. 😉
-2-3 kapri tayt. Parkta vs. oynatırken rahat oluyor.
-1 yelek. Hiç kullanmadık ama ne olur ne olmaz diye almıştım.
-5-6 tulum. Aksam yemeğinde süslenmeye.
-4 tane tulum pijama. Çıt çıtlı body de giydirdim yatırırken. Geceleri serin olduğu için yarım kollulardan da götürmüştüm iyi oldu
-2 tane ince, fermuarlı, uzun kollu sweat. Bazı aksamlar çok serin oldu gittiğimiz yer, kısa süre de olsa kullandım.
-2 tane kot tulum. Hiç giydirmedim, süslerim diye götürmüştüm ama oraya gidince kalın geldi, diğerlerini giydirdim. Yani yanınıza kotlardan fazla, hatta hiç götürmeyin derim. 😉
-2-3 şapka




-Gözlük
-50 kadar bez. Ben yanıma tek paket almıştım bavulda çok yer kapladığı için. Daha sonra oradan tekrar satın aldım. Eğer markete uzaksanız tedarikli gidin derim.
-1 paket mayo-bez. Çok da şart değil, gidince anladım. 3-4 tanesini hiç kullanmadan geri getirdik.
Sadece mayosuyla ya da üstünde elbisesi altına bir şey geçirmeden de soktuğun oldu benim. Zaten öyle aman aman girmek istemiyorlar, su soğuk geliyor.






-1 bikini. Bunu, daha önce instagramdan takip edenler okumuştur, evde balkonda falan küçük şişme havuzunda oynatırken de giydiririm diye aldım. Henüz bezden kesilmediği için çok da lazım değil aslında.





-50 korumalı güneş kremi





-Vücut kremi





-Pisik kremleri
-Burun aspiratörü ve yedek uçları
-Serum fizyolojik
-Böcek ilacı






-Alerji ve böcek istikalarına karşı ilaç
-Ateş düşürücü ve öksürük/soğuk algınlığı ilaçları
-2-3 tane Avent'in saklama kaplarından. (Meyvesini yemekte doğrayıp yanımda taşımak için) http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/12/avent-saklama-kaplar.html -Ufak termos (Sabahları yanıma yoğurt alıyordum, ne zaman  acıkacakları belli olmuyor malum) http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/11/foogo-termos-ve-boon-pulp.html

-1 kaşık
-1 suluk
-Tek kullanımlık önlük ve 1 adet normal önlük. Fakat tek kullanımlıkları Kumsal hiç sevmedi, boşuna yanımda taşımışım. O yüzden tatile çıkmadan sevip sevmediğine bakıp duruma göre normal önlüklerden birkaç tane alabilirsiniz.





-Bebek sabunu. Kirlenen kıyafetlerini ve kaplarını yıkamak için kullandım.
-Bebek şampuanı





-1 tane havlu ve 2 tane içine serilen ince tülbentimsi kumaşlardan
-1 tane havlu panço. Plajda kullanmak için. Bunun yerine bornoz ya da yine havlu da götürebilirsiniz.






-1 peştamal
-1 havlu. Biz bu havlunuzu kuma serip üzerinde oynadık. Kumsal kumlardan epey huylandı ama oynamak da istedi. Dolayısıyla ince bir piknik örtüsü de iş görür hatta daha iyi olur, kuruması ve temizliği daha kolay olur. Kumdan rahatsız olabileceği hiç aklıma gelmediği için ne olur ne olmaz diye yanıma aldığım havluyu böyle değerlendirdik.
-2-3 adet plaj için ayakkabı. Biri ıslanınca diğerini giydirirsiniz, çok fazla isleniyorlar.







-Sandalet. Miktarı size kalmış.
-Kapalı bir ayakkabı. Her duruma karşı hazırlıklı olmak için.
-3 tane alt açma bezi
-3 paket Unibaby yeni doğan ıslak mendil. Ucu ucuna yetti o yüzden bence siz 1 paket daha ekleyin.
-Tarak
-Toka
-Tırnak makası
-Küçük şişme havuz






-Simit





-Kova-kürek takımı





-Havuzunda oynatabilmek için birkaç tane ufak oyuncak
-Top. Bizim kız çok seviyor topları o yüzden hafifinden bir tane aldım yanıma
-Uyku arkadaşı varsa yine unutmamak gerek.
-Emzik/biberon kullanan bebekler için yine birkaç adet bu ürünlerden. Sık kullanılacağı için birden fazla götürmekte fayda var.
-Puseti götürecekseniz uyuduğunda üzerine geçirmek için tul sineklik
-2 tane muslin bez. Birini yatarken diğerini de dışarda kullanmam için.





-Emzirme önlüğü
-2 tane çarşaf






-Kocaman bir plaj çantası.





-Kimlik ve varsa sağlık sigortası kartı
-LR acil durum spreyi. Aslında Baticon götürecektim ama evdekinin tarihi geçmiş ve ben tatilden bir gün önce, pazar günü farkettim o yüzden bu spreyi götürdüm.





-Pamuk ve kulak çubuğu. (Hiç kullanmadık ama yine de yanıma almıştım)

İlaç isimlerini özellikle yazmadım. Bizim kullandıklarımıza bebeğinizin belki alerjisi vardır ya da yaşı uygun değildir örneğin. Kafa karşılığına sebep olmayayım. 😊😆

Sanıyorum götürdüklerimin tamamını yazdım. Üzerinden birkaç kez de geçtim ve hatırladıklarım bunlar. Yine de unuttuğumu düşündüğünüz şeyler varsa lütfen yorum bırakarak annişlerimize yardımcı olalım. 😉

Şimdiden keyifli, bol eğlenceli tatiller dilerim. 💦🕶👙👒

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder