30 Temmuz 2015 Perşembe

Hamileliğimde kullandığım göğüs kremi Mustela Soin Spécifique Buste

 
Hamileliğimde kullandığım bir diğer ürün de Mustela Soin Spécifique Buste Hamileliğimin ikinci yarısında kullanmaya başlamıştım. Biliyorsunuzdur hamilelikte kullanılan çatlak önleyici kremler göğse uygulanmıyor. Vücudumda da gençliğimden kalan çokça çatlak olduğu için riske atmak istemedim ve bu ürünü kullanmaya başladım.
 
 
 

Ürünü her gün aksatmadan 38. haftaya kadar kullandım. Daha sonra da göğüs ucu kremi kullanmaya başlamıştım doğum yaklaştığı için. Göğüs ucu kremleri ve alternatif çözümlerimle ilgili yazıma aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz:
 
 
 
 
Konumuza dönecek olursak ürün göğüsteki gerginliği alıyor. Bende gerçekten işe de yaradı. Göğüslerimde çatlat oluşmadı. Düzenle bir şekilde kullandım. Gerçi göğüslerim doğumdan sonra büyüdü. Ben açıkçası hamileyken de buyur mu diye düşünüyordum çünkü ben ne zaman kilo alsam direk göğüslere de gider. Ama doğumdan sonra da herhangi bir çatlak olmadı.
 
 
 

Vücudunuzda gençlikten kalan çatlaklar varsa hamilelikte de oluşması çok yüksek ihtimal. Öncelikle kendinizi buna hazırlayın derim. Benim maalesef 39. hafta karın bölgemde oluştu. Bütün hamileliğim boyunca çok gergindi derim ve inanılmaz nemlendirdim. Aslında iyi bile dayandı diyebilirim... O yüzden size tavsiyem çatlak önleyici kremleri mutlaka kullanmanız.
 
 
 

Hamileliğimde kullandığım çatlak önleyici krem ve yağlarla ilgili yazımı da okumak isterseniz aşağıdaki linke tıkayabilirsiniz:
 
Unutmadan eklemek isterim, Mustela Soin Spécifique Buste göğüslerinize uygularken dikkatli olun, göğüslerinizi uyarmayın. Doğumu tetikleyebiliyormuş.
 
Sevgiler,
XOXO �� 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder