20 Temmuz 2015 Pazartesi

Bebeklerin bulaşıkları nasıl yıkanır

 
Bugün biberon, emzik, tontonların tabağı vs. nasıl yıkadığımdan bahsetmek istiyorum.
Tatbiki steril ediyorum ama öncesinde ben bebek sabunuyla yıkıyorum. İyice köpürtüp sadece tontonuma kullandığım biberon fırçamla yıkıyorum, tabi sabun da sadece onun 😊 Ondan sonra stabilizatörde temizliyorum.
İşlem bittikten sonra eğer makineyi tekrar kullanmam gerekmiyorsa da içinde bırakıyorum.
 
 
 

Sabun dışında bebek mağazalarında kullanılan bebeklere özel deterjanlar var ama içeriğini de ne kadar güvenilir olduğunu da bilmiyorum açıkçası, araştırmak gerek.
Gerçi kullanan arkadaşlarım yok değil.
 
 
 

Bunlar dışında instagram sayfamda diğer annelere de nasıl yıkadıklarını sordum. Okumak için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz:

Henüz biberon almayanlar aşağıdaki linkten biberonla ilgili yazıma ulaşabilir:

Emzik için de aynı şekilde göz atmak isterseniz tıklayabilirsiniz:
 
Sterilizatör alıp almama konusunda da kararsızsanız lütfen tıklayın:
 
 
 

Konuyla ilgili aklıma gelen kendi yaptığım hataları da belirtmek isterim. Diğer bulaşıklarda olduğu gibi bebişlerinkini de ıslatmak gerek. Mamada elbette bu yapılıyor ama ben kendi sütümden, ben olmadığımda verdiklerinde ıslatılmadığı ya da ıslatmadığım için çok uğraşıyordum. O yüzden anne sütü deyip geçmeyin sonuçta yağlı, biberonları da ıslatın ve yine fırçasıyla temizleyin 😉
 
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder