3 Temmuz 2015 Cuma

0-6 ay bebeklerin çantası

 
Hamileyken bebek çantası almak konusunda çok kararsız kalmıştım. Herkes bir şey söylüyordu. Sonra o dönem Chicco'nun çanta hediyeli setini aldık. Fiyatı çok uygundu bir deneyelim olmadı alırız diye duşunduk. 
O setlerden hala satılıyor ilgilenen olursa. 50 TL gibi bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam. İçinde bebek şampuanı, sabunu, pişik kremi ve çocuklar için sivri sinek kovucu vardı.
Çanta öyle çok büyük değil ama yakında kızım 6 aylık olacak hala daha büyüğüne ihtiyaç duymadım. Fakat mamaya geçince, içine biberon koymaya başlayınca sığmayacağız ve o zaman da sırt çantası almayı düşünüyorum. 
 
 
 

Anne çantaları bana göre gereksiz pahalı ve fazla büyük. Onun yerine sırt çantası alıp resimdeki makyaj çantalarını kullanarak  çantaya düzen sağlamayı düşünüyorum... Bakalım. İlerleyen zamanlarda onu da yazarım.
 
 
 

Bugün 0-6 ay bebeklerin çantasında neler olmalı ondan bahsedelim ☺😉

Aslında öyle fazla teferruata gerek yok bence. Yeterli olacak ürünler şöyle:
-2 takım yedek kıyafet
-2 tane alt açma örtüsü
-1 paket ıslak mendil
-Yedek pisik kremi
-Serum fizyolojik
-3-4 adet bez
-Kullanıyorsa 1-2 adet yedek emzik
-Yedek örtü/battaniye
-Emzirme örtüsü
-2 adet kumaş kese (Birine temiz kıyafetlerini 2 takım halinde koyarsınız diğerine de çıkardığınız kirlilerini)
-1-2 tane buzdolabı poşeti (Bir keresinde AVM'de sırtına kadar kaka olmuştu. Çıkardığım kıyafetleri kumaş keseye koymam mümkün değildi hemen buzdolabı poşetine koydum. Aman ihmal etmeyin 😉)
Bu saydıklarımın hepsi bu ufak çantaya sığıyor 😉  
 

 

 
Alt açma örtüsü

 
 
 
Islak mendil
 
Pişik kremi

Serum fizyolojik
 
 

Emzik

Emzirme örtüsü
 
Temiz kıyafetler için

Kirli kıyafetler için daha koyu renk
 
 
Çanta seçimi size kalmış, sonuçta bir kere alayım, düzenlemekle uğraşmayayım derseniz başka. Ama öyle bile yapacak olsanız da sırt çantalarından yana seçim yapmanızı tavsiye ederim.
 
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder