6 Nisan 2021 Salı

İsabelle Filliozat "Sabrımı Zorluyorsun"


İsabelle Filliozat'nın "Sabrımı Zorluyorsun" kitabı bu haftanın kitabı.






Kuraldışı Yayınları'na ait kitap 176 sayfa, çok resim var, dolayısıyla da çok hızlı biten bir kitap oldu.

Seride 3 kitap var; 
-"Denemediğim Yol Kalmadı!" okul öncesi çocukları için
-"Sabrımı zorluyorsun" 6-11 yaş
-"Artık Hiç Anlaşamıyoruz" ise 12-17 yaş dönemini anlatan kitaplar.

İlkini okumadım, bu konuda çok fazla okudum çünkü fakat yorumlar güzeldi. İkincisi bugün bahsedeceğim, üçüncüsünü ise aldım fakat okumak için erken, bazı kitapların baskısı biterse endişesi siz de duyuyor musunuz? 🙈😇

Açıkçası bu kadar resim olmasını sevmedim. Yazarı daha çok okumak isterdim. Tarzını, bakış açısını çok beğendiğim bir yazar. Bu ona ait okuduğum üçüncü kitap oldu.

6-11 yaş aralığında yaşanan çatışmalara çözümler üretilmiş.
Her yaş grubu farklı başlıklar altında işlenmiş, o yaşta sizi nelerin beklediği anlatılmış.

İşlenen konular:
-Her çocuk iyi bir tohumdur
-Çoşkularını kabul etmek
-Atlı/yedi yasş arası hayal çağı
-Yedi yaş: Akıl çağı
-Sekiz yaş: Kularallar ve projeler evresi
-Dokuz yaş: Doğruluk ve kusursuzluk
-On yaş: Güven
-On bir yaş: Ergenlik habercileri
-Biz ebeveynlerin durumu nedir?
-Ufak tefek bilgiler ve ek yöntemler
Ve birçok alt başlık.














Keyifli okumalar dilerim,
Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder