21 Mayıs 2015 Perşembe

Memorial Hastanesi Ankara

 
 


 
 
Bugün sizlere doğum yaptığım hastaneden bahsetmek istiyorum. Özel hastanede doğum yapmak isteyen ve hala karar veremeyenleriniz varsa ben Memorial Hastanesi'nde doğum yaptım ve çok memnun kaldım.
 
Hamileliğimin başında muayenehanesi olan bir doktora gidiyordum, daha sonra kendisine bir türlü ısınamadığım ve ilgisinden memnun kalmadığım için doktorumu değiştirmeye karar verdim. Yeni doktor arayışına girdiğimde Memorial Hastanesi'yle de tanışmış oldum.
 
Aslında belirtmeden de geçemeyeceğim doktoruna karar verememiş olan Ankaralılar varsa kesinlikle Memorial'daki doktorlara da bir göz atsınlar. Doktor çok önemli içinizin ısınması, size olan ilgisi, yaklaşımı vs.
 
Konumuza dönersek; ben doktorumu bu hastaneden seçince doğumu da burada yapmam gerekti tabi. Ama şu kadarını söyleyeyim doktorum dışardan da olsa bu hastaneyi seçerdim herhalde.
 
Girişinde canlı klasik müzik yapılan tek hastane sanırım 😄😄
Tabi bu durum hastane seçimini değiştirmez ama insan etkileniyor ne yalan söyleyeyim.
Bir kere hemşireler çok ilgili. Bu çok önemli. Bebeği nasıl tutacağınızı nasıl emzireceğinizi öğretiyorlar. Sezaryen olduğum için 2 gece kaldık biz ve her gece bebek ne zaman çok ağlasa hemşireleri çağırıyorduk. Sağ olsunlar hemen yardıma yetişiyorlardı.
 
Çocuk doktorları, ve kadın doğumcular her gün ziyaretinize gelip sizi ve bebeği kontrol ediyorlar, sorularınız varsa yardımcı oluyorlar.
Doğuma hastanenin fotoğrafçısı girebiliyor; normal ya da sezaryen fark etmiyor.
Oda müsaitliği varsa süit oda da kalabiliyorsunuz tabi fiyat farkını ödemek şartıyla. Eğer planlı bir sezaryense önceden randevu alabilirsiniz.
 
Bunların dışında hastane kapınızı ve bebek yatağınızı süslüyor, loğusa şerbeti ikram ediyor ve bebişinize bir takım yeni doğan seti hediye ediyor.
Ama asil hastane size kuaför ayarlıyor 😗😌😄 ben en çok bunu duyunca sevinmiştim. Bir de sac bas yapmakla uğraşmayacağım oh demiştim!
 
Hastanenin doktorları hemşireleri zaten iyi birde hizmet kalitesi bu kadar yüksek olunca insan çok memnun kalıyor.
 
Birçok şehirde Memorial Hastanesi var. Hizmet kalitesi de aşağı yukarı aynıdır herhalde. Henüz hastanesine karar vermemiş olanlarınız varsa bir uğrayıp bilgi alin derim.
 
Ha diyeceksiniz hiç mi kotu yani yoktu. Vardı, onu da belirteyim tabi; normalde gelmesi gereken diyetisyen bize uğramayı unuttu. Dolayısıyla ne yiyip ne içeceğimle ilgili bilgim olmadan, çocuğa neyin gaz yapacağını neyin yapmayacağını bilmeden ayrıldım hastaneden. Birkaç gün sonra eşimin hastanede randevusu vardı, o zaman diyetisyenle görüşüp bilgi almıştı. Tabi ben çok önceden birçok kitap okuduğum ve yeni doğum yapan arkadaşlarım olduğu için az çok biliyordum nelere dikkat edileceğini ama bilmeyen birisi için can sikici bir durum.
 
 
Sevgiler,
XOXO 😉












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder