28 Ocak 2017 Cumartesi

Ormanda Uyuyan Ay ve Bir Yelkenlimiz Olsaydı


Bugün yine Kumsal'la severek okuduğumuz, daha doğrusu yaşın göre uzun olduğu için resimlere hikaye uydurduğum iki kitabından bahsetmek istiyorum; Ormanda Uyuyan Ay ve Bir Yelkenlimiz Olsaydı.

Her iki kitap da Formül Yayınlarının kitabı.




İlk kitabımız ve Kumsal'ın da en sevdiklerinden biri olan Ormanda Uyuyan Ay ile başlamak istiyorum. 

Kitap 44 sayfa ve yazarı da Nicoletta Costa. 
Hikaye çok hoş; hayvanların, ormanda uyuya kalan Ay'ı uyandırma çabalarını anlatıyor. 
Kumsal'a epey ilginç gelen bir kitap diyebilirim. Yaklaşık 3-4 ay kadar önce almıştım (Kumsal şu an 2 yaşında), kitap 7+ olmasına rağmen severek takip ettiğim Kumsal'la yaşıt çocukları olan birkaç annede paylaşımını görünce kaçırmak istemedim ve cidden iyi ki de almışım dediğim bir kitap oldu. 
Kumsal'a göre çok uzun yani yazıları okumaya kalksam ikinci, üçüncü sayfada kalkar ama ben resimleri yorumlayarak gidiyorum. Aydedeyi biliyor, o yüzden hikaye çok ilgisini çekiyor, merakla dinliyor.
Bulabilirseniz kaçırmayın derim.











Bahsetmek istediğim aynı yayınevinin ikinci kitabı ise Jonathan Emmett ve Adrian Reynolds'un yazdığı, 24 sayfalık ve yazıları kısa kısa olan Bir Yelkenlim Olsaydı. 

İlki kadar ilgisini çekmediğini söylemeliyim.

Bu kitapta da iki arkadaş evlerinin bahçesinde hayale dalıyorlar. Kah yelkenliyle korsan oluyorlar kah uzaya yolculuk yapıyorlar. Bu kavramlar henüz bizde tam oluşmadığı için sanıyorum, o kadar ilgisini çekmedi.













Her iki kitabın da basım kalitesi çok iyi. Ve bu kaliteye göre fiyatları da çok çok uygun.

Biz Formül Yayınlarının kendi sitesinden almıştık. Sizin de ilginizi çektiyse bir göz atmanızı tavsiye ederim.

Keyifli okumalar... 🤓📖

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder